AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #201 Skrevet 8. desember 2016 På Monday, April 06, 2009 den 0.21, Gjest Gjest skrev: Magne Kåre Normann Ernst Jarle Peder Edvin Mindor Rolf Alfred Arnstein Bjørn Kurt Narve Malvin Kåre Helge Hermann Bjørn Armand Øyvind Karl Ole Erling Torfinn Agnar Erling Allan Gustav Reidar Jonny Sigfred Bo Tommy Ja, alle er reelle.. Bestefaren min heter Magne Kåre. Har faktisk aldri tenkt over hvor merkelig den kombinasjonen er Anonymkode: f7a40...4c0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #202 Skrevet 8. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bestefaren min heter Magne Kåre. Har faktisk aldri tenkt over hvor merkelig den kombinasjonen er Anonymkode: f7a40...4c0 Hvorfor bumper du en 7 år gammel tråd?! Anonymkode: 1947c...b7e
bopera Skrevet 8. desember 2016 #203 Skrevet 8. desember 2016 En fra plassen der søskenbarna mine vokste opp, heter Jack James. De uttalte det Jakk Jamæss, j-en som i Jeg. Attpåtil hadde en han et meget norsk etternavn, veldig flott kombo, sant? Lurer på hvordan det gikk med ham...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå