Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Holder på å bli kjent med ei dame som er på treningsstudio noen ganger i uka og som spiller håndball. Hun er veldig aktiv ellers og, oppe i fjella osv... Sjøl trener jeg av og til styrke og kondisjon hjemme. Ellers er jeg mye inne og ser filmer i lag med kompiser. Jeg syns det er pinlig at jeg ikke er på langt nær så aktiv som hu, men det er bare sånn jeg og venna mine er. Feit mat eter vi og! Jeg har litt muskler og er nokså slank, så det ser ikke ut som jeg er en sofasitter... Syns hun at jeg er en slask tro?
Scorpina Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Spør henne da vel ....og spør om du kan være med på en tur i fjellet. Da blir hun sikkert glad
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 Kanskje du ikke er en slask nå, men fortsetter du sånn er dere to sammen en katastrofe om ti år. Hun løper rundt og du sitter og pleier en voksende pudding i sofaen..? Hiv deg rundt og bli mer aktiv!
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 Man kan ikke bli verdensmester i langrenn selv om man er sammen med en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå