Gå til innhold

For de som husker 70-tallet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...husker dere kanskje noe av dette. *Grøsse* Er glad jeg er født i den siste delen av 80-tallet.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det var så ille jeg da..

Skrevet (endret)

Altså, jeg synes 80-tallet var grusom også egentlig jeg altså, mer enn 70-tallet forsåvidt. :ler: Så det er ikke det, men jeg er veldig glad for å slippe å ha de tapetene i huset.(..)

Endret av yvonne
Gjest Piper
Skrevet

Vi hadde en grusom blomstrete tapet i stuen, og jeg kan ikke forstå hva mine foreldre tenkte på :ler: Men det var jo slik moten var, og våre barn kommer sikkert til å si grøss og ru om vår farge og stil, den dagen de selv blir voksen :ler:

Skrevet

Hehe, ja, kanskje, blir ofte til det. :ler:

Skrevet

Synes ikke det var så ille jeg da. Grøsser når jeg tenker på 80-tallstilen!

Gjest Gjesta
Skrevet

Tror du virkelig det der var det verste?

Men jeg er enig med Diktern. Mye av 80-tallsstilen var verre.

Gjest gjest1
Skrevet

Må le av tepper på badet. :ler:

Men noen av rommene var jo litt kule faktisk.

Gjest Gjesta
Skrevet
Må le av tepper på badet. :ler:

Men noen av rommene var jo litt kule faktisk.

Britene bruker jo tepper på badet den dag i dag.

-Og 70-tallsstilen er jo på full fart inn igjen.

Skrevet

Synes enkelte 70-tallsting kan være stilig, men kanskje ikke alt på en gang.

Vi hadde en herlig psykedelisk oransj tapet på badet. :)

Skrevet (endret)
Tror du virkelig det der var det verste?

Har jeg sagt det? Nei, jeg sa jeg synes faktisk at 80-tallsstilen var verre. Men ja; det der synes jeg også var ille. Huff nei, det der synes jeg ikke er mye stilig. Og moter har aldri brydd meg om, så om det blir inn igjen bryr ikke det meg en smule, jeg vil uansett synes det ser ille ut. ;)

Endret av yvonne
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Å, morsomt!

Kunne ikke helt husek at vi hadde stallen og garasjen helt inntil kjøkkenet, men så er det jo mange år siden. Hukommelsen er ikke hva den engang var.

Akk ja.

Skrevet
Britene bruker jo tepper på badet den dag i dag.

Grusomt. *minnes da toalettet oversvømte på badet i England* :forvirret:

Jeg er født på slutten av 70-tallet og husker godt en del av tapetene vi hadde de første årene. Ikke akkurat min stil, men ikke noe å grøsse over akkurat. Det skulle ikke forundre meg om dette ble siste skrik om noen år. Jeg ser allerede at mye av 70-tallet er tilbake på andre områder (grusomme mønstre og farger på klær, digre solbriller som dekker halve ansiktet. Begriper ikke at folk går med slikt, det det var nå ikke det tråden handlet om da. ;) )

Gjest Gjest
Skrevet
Vi hadde en grusom blomstrete tapet i stuen, og jeg kan ikke forstå hva mine foreldre tenkte på  :ler:  Men det var jo slik moten var, og våre barn kommer sikkert til å si grøss og ru om vår farge og stil, den dagen de selv blir voksen  :ler:

virkelig :overrasket:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg elsker 70-talls stilen så det badet så ut som et jeg ville valgt :ler:

bestekameraten min flytter nå inn i et hus som ikke er blitt pusset opp siden 70tallet der det ut som :D Kjøkkenet har grønn tapet med hvite buketter stilisert, markisene er brunoransjehvite og toilettet er rosa rødt og oranjsestripete. Stua har panelvegger.

Jeg elsker det huset :-D

Gjest gjesta
Skrevet

Ååå, jeg synes det var mye skjønt der jeg! :-D Men nå er det jo sånn at de som var på min alder da dette var in sannsynligvis vil gremmes av denne bildeserien, hihi.

Jeg husker et bolig-bilag i Aftenposten for noen måneder siden. Det var en "gladsak" om en leilighet som ble totalrenovert. De maltrakterte jo min drømmeleilighet! Den hadde en helt perfekt blomstretegulgrønnoransjbrunnydeligsøttitallsstil som fikk meg til å drømme meg helt bort. Nå må det sies at det stod at den trengte en oppgradering siden alt var slitt og nedkjørt da, men likevel, før- og etter-bildene i den artikkelen var virkelig harde å svelge for meg. :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...