Lealaus Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Noen som vet av en god og relativt billig restaurant med kinesisk mat i Oslo / Oslo sentrum? Må ha søndagsåpent og være rimelig lett tilgjengelig. Dinner er allerede besøkt ;-) Kan evt. funke med indisk mat også.
Knurr Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Bippat! Enorm meny fra hele Asia, masse kinesisk og veldig snille priser. Mye til under hundrelappen. Det ligger ti meter inn i en sidegate fra Torggata... husker ikke hva den heter, men det er den gata som går forbi Sportslageret. Hvis du skjønner hva jeg mener?
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 Den Knurr anbefaler er bra, så er det også en i Bernt Ankers gate helt ned mot storgata og en som heter Rice Bowl rett bortom sentrum politistasjon.
Lealaus Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2006 Det ble Dinner. Ikke den billigste, men definitivt bra. :-)
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 Det ble Dinner. Ikke den billigste, men definitivt bra. :-) ← Neste gang kan du jo prøve "søster-restauranten" Nodee
Lillesøster Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 Vi var på en kjempekoselig kinaresturant i går. Jeg vet ikke hva den het, men den ligger mellom bagatelle og Mona Lisa. Det var hyggelig service, nydelig mat og kjempebillig.
Prinsesse på erten Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 Vi var på en kjempekoselig kinaresturant i går. Jeg vet ikke hva den het, men den ligger mellom bagatelle og Mona Lisa. Det var hyggelig service, nydelig mat og kjempebillig. ← Hmmm, mellom Mona Lisa og Bagatelle.. hvor blir det da? Siste jeg sjekket lå Mona Lisa i Grensen, mens Bagatelle ligger nederst i Bygdøy Alle.... :klø:
Lillesøster Skrevet 2. juli 2006 #8 Skrevet 2. juli 2006 Hmmm, mellom Mona Lisa og Bagatelle.. hvor blir det da? Siste jeg sjekket lå Mona Lisa i Grensen, mens Bagatelle ligger nederst i Bygdøy Alle.... :klø: ← Ligger ikke bagatell nesten ved siden av 3 brødre?
tuji Skrevet 2. juli 2006 #9 Skrevet 2. juli 2006 Ligger ikke bagatell nesten ved siden av 3 brødre? ← Nei, den ligger ved Solli plass.
Lillesøster Skrevet 2. juli 2006 #10 Skrevet 2. juli 2006 Nei, den ligger ved Solli plass. ← Åh, men det ligger en fransk fancy resturant ikke langt i fra Mona Lisa og midt mellom denne franske resturanten og Mona Lisa er det en kinaresturant med veldig godt mat og veldig hyggelig betjening.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #11 Skrevet 2. juli 2006 Jeg lurer på om du tenker på "Xich Lo." Der er det i allefall god mat og kjempehyggelig betjening.
Lillesøster Skrevet 2. juli 2006 #12 Skrevet 2. juli 2006 Jeg lurer på om du tenker på "Xich Lo." Der er det i allefall god mat og kjempehyggelig betjening. ← Nei den er vietnamesisk, men den ligger rett over gaten tgil Xich Lo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå