Gå til innhold

God og billig kinarestaurant i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet av en god og relativt billig restaurant med kinesisk mat i Oslo / Oslo sentrum? Må ha søndagsåpent og være rimelig lett tilgjengelig. Dinner er allerede besøkt ;-)

Kan evt. funke med indisk mat også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bippat! Enorm meny fra hele Asia, masse kinesisk og veldig snille priser. Mye til under hundrelappen.

Det ligger ti meter inn i en sidegate fra Torggata... husker ikke hva den heter, men det er den gata som går forbi Sportslageret. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Gjest Gjest
Skrevet

Den Knurr anbefaler er bra, så er det også en i Bernt Ankers gate helt ned mot storgata og en som heter Rice Bowl rett bortom sentrum politistasjon.

Skrevet

Det ble Dinner. Ikke den billigste, men definitivt bra. :-)

Gjest Gjest
Skrevet
Det ble Dinner. Ikke den billigste, men definitivt bra. :-)

Neste gang kan du jo prøve "søster-restauranten" Nodee :)

Skrevet

Vi var på en kjempekoselig kinaresturant i går. Jeg vet ikke hva den het, men den ligger mellom bagatelle og Mona Lisa. Det var hyggelig service, nydelig mat og kjempebillig. ;)

Skrevet
Vi var på en kjempekoselig kinaresturant i går. Jeg vet ikke hva den het, men den ligger mellom bagatelle og Mona Lisa. Det var hyggelig service, nydelig mat og kjempebillig.  ;)

Hmmm, mellom Mona Lisa og Bagatelle.. hvor blir det da? Siste jeg sjekket lå Mona Lisa i Grensen, mens Bagatelle ligger nederst i Bygdøy Alle.... :klø:

Skrevet
Hmmm, mellom Mona Lisa og Bagatelle.. hvor blir det da? Siste jeg sjekket lå Mona Lisa i Grensen, mens Bagatelle ligger nederst i Bygdøy Alle....  :klø:

:sjenert: Ligger ikke bagatell nesten ved siden av 3 brødre?

Skrevet
:sjenert: Ligger ikke bagatell nesten ved siden av 3 brødre?

Nei, den ligger ved Solli plass.

Skrevet
Nei, den ligger ved Solli plass.

Åh, men det ligger en fransk fancy resturant ikke langt i fra Mona Lisa og midt mellom denne franske resturanten og Mona Lisa er det en kinaresturant med veldig godt mat og veldig hyggelig betjening. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på om du tenker på "Xich Lo." Der er det i allefall god mat og kjempehyggelig betjening.

Skrevet
Jeg lurer på om du tenker på "Xich Lo." Der er det i allefall god mat og kjempehyggelig betjening.

Nei den er vietnamesisk, men den ligger rett over gaten tgil Xich Lo. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...