Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Jeg trenger en ny øyenskygge, og har sett på øyenskyggene til Chanel. Jeg har blå øyne og lys hud med rosatone. Tips til hvilken øyenskygge jeg kan kjøpe? Vil gjerne kjøpe en eller flere av palettene med fire skygger fra Chanel.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Hei! Jeg har "settet" med 4 skygger som kalles "spices" og er beige,brun-rosa toner som ser veldig natureli ut- med litt skimmer. Passer fint både til hverdags og til fest. Man kan skape mange ulike looker bare med de 4 fargene. Dyr,men absolutt vært penga!
Søtpotita Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 Eg har skrinet med 4 skyggar i lillatonar (Vanite), og er svært fornøyd! Eg har grøne auge og er veldig lys i huden.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 Skriver under på spices! Elsker fargene, og har samme hud og øyenfarge.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 Anbealer 74 Nymphéa. Den har brun, grønn, rød-orange-gull og en lys farge.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 Skriver under på spices! Elsker fargene, og har samme hud og øyenfarge. ← Jeg er også lys og har blå øyne. Har fått masse skryt for de fargene
*Dolly* Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Jeg er også lys og har blå øyne. Har fått masse skryt for de fargene ← :D Jeg har oxo den, min mor kjøpte den på tax free! Er utrolig fornøyd, oxo blander den seg så bra med vann! ¨ edit: Skrivefeil Endret 2. juli 2006 av *Dolly*
Gjest Grønn Frosk Skrevet 2. juli 2006 #8 Skrevet 2. juli 2006 Anbealer 74 Nymphéa. Den har brun, grønn, rød-orange-gull og en lys farge. ← Den har jeg og. De er nydelige i fargen. Har lyst på spices og, men venter på lønning. Må bare få med at disse skyggene varer utrolig lenge. Jeg har hatt mine i nesten to år. Bruker jo andre skygger og, men de er like fine.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #9 Skrevet 2. juli 2006 Jeg kjøpte en palett som heter Gold rush, den er limited edition så den selges bare denne sesongen. Synes den var finere enn Spices, som inneholdt litt for lyse farger for min smak. (dem har jeg så mange av fra før av). Tror du kan bruke både den og Spices selv om du har hud med rosatone, men jeg tror også du blir fin i kaldere farger.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #10 Skrevet 2. juli 2006 Vil bare tipse om at Guerlain har også nydelige øyenskyggeskrin med 4 øyenskygger i. De koster omtrent det samme som Chanel, men skyggene til Guerlain er mye større, så man får mer igjen for pengene der. Synes de har like god kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå