Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har vært på hudpleie og fikk beskjed om at jeg har tørr overflatehud og trenger en ansiktskrem som gir fuktighet, men ikke fett. Jeg nærmer meg nå slutten på en boks Clinique superdefense, som tydeligvis ikke har vært helt riktig for min hud. Etter hudpleien var jeg så trøtt og sløv at jeg jo helt glemte å be om tips til god ansiktskrem, så jeg setter min lit til dere her inne.

Hva er en god ansiktskrem som gir fuktighet, men ikke fett?

Jeg kunne godt tenke meg å prøve Dr. H som en del har skrytt av. Har de en slik krem i sortimentet? Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg med hånden på hjertet anbefale Dermalogica Active Moist og Skin Smoothing Cream. den ene(Active m) er lettere enn den andre,og bergnet på litt fetere hudtyper. Jeg bruker SSC nå om sommeren som huden blir litt tørrere,men siden den ikke inneholder fett som tetter porene,så har jeg like fin hud. Jeg har eksprimentert med fetere kremer før,men da har huden bare blitt mer uren og ikke mindre tørr.

Active Moist kan kanskje gi litt for lite fukt til deg,men jeg vil anbefale at du får noen prøver av hver krem hos en hudpleier.

Jeg har prøvd oljen fra Dr. H som skulle "normalisere" huden,men min hud ble bare mer tørr.

Mvh E

Skrevet
Jeg har vært på hudpleie og fikk beskjed om at jeg har tørr overflatehud og trenger en ansiktskrem som gir fuktighet, men ikke fett. Jeg nærmer meg nå slutten på en boks Clinique superdefense, som tydeligvis ikke har vært helt riktig for min hud. Etter hudpleien var jeg så trøtt og sløv at jeg jo helt glemte å be om tips til god ansiktskrem, så jeg setter min lit til dere her inne.

Hva er en god ansiktskrem som gir fuktighet, men ikke fett?

Jeg kunne godt tenke meg å prøve Dr. H som en del har skrytt av. Har de en slik krem i sortimentet? Andre forslag?

Jeg har tørr hud som trenger mer fuktighet en fett, og har fått en annen hud etter at jeg begynte med dr.H.

prøvde rosekremen, men den er for mye fett (bruker den som "kur" en gang innimellom, men ikke mer en en eller to ganger i måneden, da jeg ikke trenger mye fett), så jeg bruker nå flytende dagkrem hver dag, og den er kjempebra på fuktighet uten å være fet i det hele tatt.

anbefaler å prøve den.

Jeg har prøvd oljen fra Dr. H som skulle "normalisere" huden,men min hud ble bare mer tørr.

Mvh E

men oljen er vel ikke i utgangspunktet ment for tørr hud trodde jeg?

oljen er vel heller for å normalisere en fetere hud, så når det gjelder en tørr hud som ikke trenger fuktighet = har det den trenger av fett av seg selv uten at det er for mye heller, så ville jeg heller prøvd flytende dagkrem, da den er laget nettop for det å gi fuktighet ikke fett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...