Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker fondation og trenger noe som faktisk fjerner dette:) men helst til under en 200 lapp! noen som har noen tips? jeg har brukt den vichy fra apoteket, men den fjerner ikke så bra syns jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Bestiller du på SN får du diverse Dermologica rens til under 200,- De er kjempedrøye, har hatt min i ett år nå.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Bestiller du på SN får du diverse Dermologica rens til under 200,- De er kjempedrøye, har hatt min i ett år nå.

:Nikke:

Og har du høvelig normal hud, kan du sikkert bruke Special Cleansing Gel, den er vanvittig drøy, og fjerner sminke veldig bra.

Skrevet

Eg brukar ein vaskegel frå Dior :)

Skrevet (endret)

jeg hadde en kremgele(?) fra dermalogica engang som var så mild at den også kunne fjerne øyesminke.. hette den ultracalmsing gel tro?

anbefales iallefall! tror den bestilles rimelig fra sn.. tror jeg må sjekke selv;)

Endret av silja
Gjest Gjest
Skrevet

Nå er jeg litt grønn på dette området,men er det slik at hvis man bestiller for under 200kr,så betaler man ikke noe mer?? Mens hvis regningen derimor er 200kr+ må man betale 25% ekstra i tollen??

Hmm.... :forvirret:

Jeg vil ha litt klarhet i dette,for det høres fristende ut å kjøpe ting på denne siden når det er såpass mye billigere enn hos hudpleier i Norge.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan komme med noen tips også...

Billig øyesminkefjerner: Loreal tofase sminkefjerner(50kr)

Billig rensekrem: Nivea rensekrem renser godt,men er mild. (ca. 100kr)

Nivea har også et godt ansiktsvann(den rosa flasken) som er fin å bruke etter rensen.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Nå er jeg litt grønn på dette området,men er det slik at hvis man bestiller for under 200kr,så betaler man ikke noe mer?? Mens hvis regningen derimor er 200kr+ må man betale 25% ekstra i tollen??

Jeg vil ha litt klarhet i dette,for det høres fristende ut å kjøpe ting på denne siden når det er såpass mye billigere enn hos hudpleier i Norge.

Ja, det stemmer. Det fine er at Dermalogicas rens koster under 200 NOK på Strawberry :)

Gjest gjesta
Skrevet

SN betaler tilbake momsen dersom du sender inn kvitteringen for beløpet du betaler på posthuset når du henter ut pakka. Det er en helt unik og fantastisk service de yter på akkurat det punktet! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker jojobapilje, tror jeg betalte 199 for en halv liter på myrra.no, og den har vart nå i en liten evighet.

Skrevet
Jeg kan komme med noen tips også...

Billig øyesminkefjerner: Loreal tofase sminkefjerner(50kr)

Et tips: hvis du vil holde deg borte fra kosemtikk som er teste på dyr, så styr unna Loreal.

Jeg kjøper øyesminkefjerner på SN fra decleor: 137 kr.

Og rensegel fra Guinot: 150 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...