Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har en 10 år gammel Toyota corolla, som vi har hatt i 3 år nå. Kjøpte den for 108 000, vet ikke hva den er verdt nå.. Vurderer å kutte ut kasko på den fra nå av, vet ikke når det lønner seg og når det ikke gjør det..? Skal snart kjøpe en nyere bil i tillegg og da blir det nok fullforsikring på den også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil anbefale at dere kutter kaskoforsikringen på den med en eneste gang. Kasko er et pengesluk - som regel.

Skrevet

Jeg har en 14 år gammel bil, den har jeg delkasko på. Har vurdert å kutte den bort, dvs. bare ha ansvarsforikring, men forskjellen var bare en 1000 lapp, så da går jeg for delkasko.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg hadde en ti år gammel Ford, og den hadde jeg bare delkasko på, siden det nesten var billigere for meg å betale for en ny bil enn det var for meg å betale full kaskoforskring et år :P Bilen min kosta meg 25 000 kr, og jeg måtte betale 12 000 kr i forsikring i året med full kasko.. Og selv bare med delkasko ble det jo 6500 kr i året :P Håpløst å være 18 år og skulle kjøpe seg bil, men skjønner jo godt at de har det slik, for jeg er den eneste i mitt årskull i denne kommunen med lappen som ikke har kræsja så :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...