Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Vi har en 10 år gammel Toyota corolla, som vi har hatt i 3 år nå. Kjøpte den for 108 000, vet ikke hva den er verdt nå.. Vurderer å kutte ut kasko på den fra nå av, vet ikke når det lønner seg og når det ikke gjør det..? Skal snart kjøpe en nyere bil i tillegg og da blir det nok fullforsikring på den også.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Jeg vil anbefale at dere kutter kaskoforsikringen på den med en eneste gang. Kasko er et pengesluk - som regel.
Lillesøster Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 Jeg har en 14 år gammel bil, den har jeg delkasko på. Har vurdert å kutte den bort, dvs. bare ha ansvarsforikring, men forskjellen var bare en 1000 lapp, så da går jeg for delkasko.
Gjest gjesta Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 Jeg hadde en ti år gammel Ford, og den hadde jeg bare delkasko på, siden det nesten var billigere for meg å betale for en ny bil enn det var for meg å betale full kaskoforskring et år Bilen min kosta meg 25 000 kr, og jeg måtte betale 12 000 kr i forsikring i året med full kasko.. Og selv bare med delkasko ble det jo 6500 kr i året Håpløst å være 18 år og skulle kjøpe seg bil, men skjønner jo godt at de har det slik, for jeg er den eneste i mitt årskull i denne kommunen med lappen som ikke har kræsja så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå