Kipa Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #661 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Furstina er min sladris! Hun har ladet mobilen og alt, så dere får nok beskjed... Jeg håper det tar seg opp i løpet av natta, men egentlig er jeg glad for at det mest sannsynlig skjer i løpet av helgen, det er jo ikke så lenge å vente...Mne lenger enn det..da blir jeg sånn - inntil da er jeg spent og avventende,og ikke i dårlig humør faktisk enda. Men klar...SUPER klar!!! Takk for hilsener!! Ronja, Siam, Mayamor, Jinx,Herminone, Furstina,Lano, Xania, La Traviata og Frk Stella Ser jeg ikke har takket for det nemlig, så det ble det alle på engang- har jeg glemt noen... - Moro at Magnhild også fant veien hit! Nå er jeg tilogmed sulten...men det er jo ikke så dumt det heller da... Ser at jeg og Furstina skrev på likt.. Endret 8. mars 2007 av Kipa
pondusa Skrevet 8. mars 2007 #662 Skrevet 8. mars 2007 Innom å gir bort en super Tenk, nå er det like før!
Kipa Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #663 Skrevet 8. mars 2007 Takk for klem Pondusa. Har pesepusta meg gjennom endel maserier, men like ujevne er de..Nå legger jeg meg. Har ett lite håp om å våkne av vann som sildrer.. Natti fnatti!
Furstina Skrevet 9. mars 2007 #664 Skrevet 9. mars 2007 SMS: Fem min mellom rierne noen ganger mindre.. Drar snart .. Bare mamma kommer Lycka till Kipa! snart är hon här!
Furstina Skrevet 9. mars 2007 #665 Skrevet 9. mars 2007 SMS kl 06:20 Helena ble født kvart på seks. Helt perfekt! Alt er bra med oss
magnhild Skrevet 9. mars 2007 #667 Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer så utrolig masse! Velkommen til verden lille Helena!
monja Skrevet 9. mars 2007 #668 Skrevet 9. mars 2007 For en herlig nyhet å våkne opp til, Kipa GRATULERER MASSE MED VESLEJENTA!!!!!!
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 9. mars 2007 #669 Skrevet 9. mars 2007 Så herleg!!!! Gratulerer så masse!!!!!!!
Frk. Stella Skrevet 9. mars 2007 #670 Skrevet 9. mars 2007 For en herlig nyhet!!!! Gratulerer så mye til hele lille Kipa-familien!!
Gjest Lano Skrevet 9. mars 2007 #671 Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer kjempemasse med den lille prinsessen deres! ... og tenk, bare noen timer etter kvinnedagen, det er jo så nære som man kan komme! Nå kan hun bruke kvinnedagen som oppvarming til sin egen bursdag! Så stas å komme på jobb til denne beskjeden! Håper alt er bare bra med mammaen og pappaen også, vi gleder oss til å høre om hvordan dere har det som familie på fire!
Gjest marthepia Skrevet 9. mars 2007 #673 Skrevet 9. mars 2007 Neimen, her er det ting jeg ikke har fått med meg ser jeg!! GRATULERER SÅ MASSE MED HELENA :rosasmil:
Furstina Skrevet 9. mars 2007 #675 Skrevet 9. mars 2007 Jag fick ett MMS i förmiddags med bild på den sköna Helena! (Kipa sa det var OK att lägga ut bilden) Nyss kom ett nytt SMS. Helena sover en del, hon är visst sliten. Kipa har det bra, ganske sprek! Ingen smärtlindring annat än att hålla i mannen och andning som hon lärt på yogan. Storebror har också varit på besök, han tog själv initiativ till att se på sin lillasyster. Blid och fornöjd.
Burpen Skrevet 9. mars 2007 #677 Skrevet 9. mars 2007 For en koselig nyhet å komme hjem til, Kipa! Gratulerer så masse med Helena! Kos dere masse :rosasmil:
Siam Skrevet 9. mars 2007 #678 Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer så mye med den nydelige Helene!! Det hørtes ut som om fødselen gikk ganske fort og greit. Gleder meg til å få full rapport! Kos dere masse i barseltiden.
pondusa Skrevet 9. mars 2007 #679 Skrevet 9. mars 2007 Åhh så nydelig hun er Kipa. Gratulerer så utrolig masse med prinsessen. Gleder meg til å høre mer om den kjappe fødselen og tiden etter. Kos dere masse masse nå.
Gjest Mayamor Skrevet 9. mars 2007 #680 Skrevet 9. mars 2007 Tusen takk for koselig mms av prinsessen. Nå har du iallefall bevist for mannen at du har urkvinnen i deg. Kos dere alle fire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå