Furstina Skrevet 7. februar 2007 #441 Del Skrevet 7. februar 2007 Vi har ju en STOR bil, en Chevrolet Caprice, och om man bortser från första "chocken" när man sätter sig i den och ser hur stor motorhuven är, och när man ska parkera; hur små alla luckor är, så måste jag säga att man vänjer sig mycket snabbt vid storleken. Jag tycker faktiskt att Capricen är lättare att parkera än vad vår gamla bil, en Seat Cordoba, var. Den är lättmanövrerad och svänger bra in när man ska fickparkera. Det gäller bara att hitta en lucka som är lång nog God bedring til lille gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #442 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei, Furstina. Kul bil! Lukas er mye bedre i dag. Våkna av at han kom inn til meg halv åtte, blid og fornøyd. Kom seg under pappa'n sin dyne og jeg lagde til med puter for han, hosta litt da. Lå en stund og koste seg før han erklærte at det var på tide å stå opp. Har spist litt yoghurt og crispies, ser på tv nå.... Kaldt ute, nesten 10 kalde. BRR! Snille mannen fyrer opp i peisen før han drar på jobb, hver morgen. Så det er alltid deilig å komme ned i stua, nå må jeg gå å legge på litt mer ved. Jeg klart enesten ikke å komme opp av senga i natt da jeg skulle tisse.. Hadde så vondt. Men ikke så ille nå hvertfall, våkna med masse kynnere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #443 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hatt en fin hjemmedag med Lukas. Lekt masse og formen er snart på topp igjen, bare hoster endel, men det også høres ut som om det holder på å løse seg opp. Ingen dubb i dag- tok ikke sjansen på sen kveld...så han slukna to minutter etter han la seg. I morgen kjører jeg han til barnehagen, om da ikke formen snur i løpet av natten..Han får kort dag, henter ved halv tre tenker jeg- og den tiden her hjemme skal jeg soooove og muligens spise.. Jeg er så vannvittige sulten i dag...i går også..Kan ikke ha det sånn i over en måned vel...På fredag skal jeg på bursdag, fest..det eneste jeg er bekymra over er om vi skal få noe å spise- er jo litt trist å sitte der med pepsi max'en min i flere timer..Synes man skal ha noe mat når man iniviterer folk så det er vel det..Blir nok tidlig kvelden er ikke s sosial etter ti... Mannen skal ut også med jobben, så Lukas skal sove hos mommo. I kveld kjeeeder jeg meg Er jo ikke noe på tv, ikke noe å lese, ikke noe nytt her...og ikke noe å spise.. Endret 7. februar 2007 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. februar 2007 #444 Del Skrevet 7. februar 2007 Intet nytt er kanskje godt nytt? Vi har en Chevrolet Transport. ( http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...91&pos=2&tot=10 ) Vi har den som 5 seter, men kan sette inn 2 mer mot et "lite" bidrag til staten. Noe som gjør at vi fortsatt har 5 seter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #445 Del Skrevet 7. februar 2007 Se her ja, kg damer med store biler Kult! Jeg skal bare inne å bestille litt sommerklær til lukas på hm...Det er jo både tiger, leopard og kameleon t skjorter i år, wow, han kommer til å bli så glad! Vært sånn "akalei" hele kvelden..men så fant jeg på å kikke litt i hm katalogen..og da ble jeg blid igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #446 Del Skrevet 8. februar 2007 Å gjett..Lukas har feber igjen... Ikke mye men nok. Og hoster hoster ...men den høres ut som i går, som det løser seg opp. Spørs om han ikke bare får være hjemme ut uka og starte på ny frisk neste uke...Selv har jeg vondt i halsen og mannen er også blitt veldig forkjølet..men han er på jobb da.. - er hjelper det bare å ta tiden til hjelp, egetlig er det jo flaks at jeg går hjemme, ellers hadde jeg brukt opp 6 dager så tidlig på året... Lukas våkna halv ni, vil se på tv, og spiser sånn blåbærkjeks fra bixit, litt sunne er de nå- og da får han jo i seg litt næring. Skulle handle etter å ha levert han i dag, men mannen får kjøpe med noe til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #447 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg lurer altså på hvor energien min har tatt veien....i går på kvleden var jeg jo så rastløs og kjda meg noen inmari...men kom jeg meg opp fra sofaen og gjorde noe fornuftig- neida... Hører jo om alle som baker og baker og baker for å ha liggende i fryser til barselbeøsk og sånn...Gjorde jeg det sist, det husker jeg vel ikke..men da gjorde jeg så mye annet. Gå tur er helt utelukket nå, da kan jeg bare glemme neste dag og et par dager til- får så vondt at det er helt håpløst. Jeg savner å gå tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #448 Del Skrevet 8. februar 2007 Det var noe kødd med forrige innlegg, så jeg må skrive et til..bokstavene lever sitt eget liv noen ganger med den trådløse musa og tastaturet, lurer på hva det kommer av.. :klø: Jeg skulle prøve å være litt positiv... Er bare så uvant for meg å ikke gjøre noe...Ludde lurer på hvorfor jeg aldri går tur med han lenger stakkar. Bare vent til april da skal vi ut å gå med vogn og hund!! Kan jo også hende energien kommer til uka feks... Da er forhåpentligvis Lukas frisk og rask og tilbake i barnehagen. Nå blir det jo mest kos med han, tv titting og lek. Til uka har jeg noe som skjer hver dag. Mandag: møte gravide venninne N ( skal ha en mnd etter meg) vi skal kikke litt på diverse babyting..og spise lunsj. Tirsdag: jordmorsamtale på sykehuset 15.15. Og da er det jammen bare 1 mnd til termin! Onsdag: jordmortime 13.10. Også er det Valentine, har ordna med barnevakt så jeg skal ta med mannen på kino Torsdag: legetime 13.00 Fredag: frisør 10.00- rett etter å ha levert lukas i barnehagen, og der er det karneval den dagen! På kvelden skal jeg ut å spise med jobben. Jepp, det var det, noe som skjer hver dag- og egentlig liker jeg det best også- blir bare sløvere av å sløve... Har program i helgen også, bare vi er friske..I morgen skal jeg i bursdag. Lørdag skal vi til pappa og søndag har jeg bedt mamma og mannen hennes på middag i anledning morsdagen. Tja..- kanskj det er greit med denne sløve- uka likevel.. Da sløver jeg litt i sofaen med skatten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 8. februar 2007 #449 Del Skrevet 8. februar 2007 Det var noe kødd med forrige innlegg, så jeg må skrive et til..bokstavene lever sitt eget liv noen ganger med den trådløse musa og tastaturet, lurer på hva det kommer av.. :klø: ← Kanske batterierna i tangentbordet håller på att ta slut? Kolla det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #450 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, det er nok det...men den oppfører seg litt sånn ellers også. Innbiller meg at det har noe med været og gjøre- når musa ( til data'n.. ) plutselig løpet helt løpsk..Men jeg har ikke så mye greie på det. Ikke har jeg mulighet til å ut å kjøpe batterier heller, for det er såklart tomt. - har kose- mosa med lukas som plutselig tok med seg safta og gikk opp og la seg i senga vår...Han hosta så fælt og ville hvile sa han... Ble en liten hvil så ville han se på istid- filmen sin. Jeg har tatt meg selv i nakken og er i gang med å rydde klær i boden. Kaste, gi til andre, brette, rydde bort...tjo- ho.. Og som det snøøøør! Lille venn i magen sparker masse masse, Trodde det begynte å bli trangt jeg, men synes jeg har merka mye liv de siste ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #451 Del Skrevet 8. februar 2007 - litt mer positiv schwung nå vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #452 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg skulle ned å legge mer ved i peisen....så sitter jeg her. NÅ går jeg NÅ skal det nemlig ryddes! Merker jeg litt energi komme snikende tro.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #453 Del Skrevet 8. februar 2007 Boden er i full gang med å bli orden i. Må bare gjøre noe annet innimellom, er ikke så morsomt prosjekt... Så jeg har fått vaska kjøleskapet og vaskerommet også. Vært på butikken med lukas, vi hadde tomt for oppvaskmaskintabletter og jeg måtte ha det..gidder ikke å håndvaske de hyllene i kjøleskapet nei.. Det ble litt annet også, men batterier til tastaturet- det glemte jeg.. Pizza til middag, kjøpte en mini grandiosa til Lukas og en pepperoni til oss. Håper han har matlyst til middag da. Ikke så stor den i dag nei..Fikk velge hva han ville ha i butikken, det ble druer og dinodrikke og liten pizza. sån er det å være syk, da skal man ha noen privelegier da! - Nå- inn i boden igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. februar 2007 #454 Del Skrevet 8. februar 2007 Jøss, så effektiv du er da! God bedring til Lukas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #455 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, plutselig gitt..så kom energien! - men nå har jeg så vondt i korsryggen at jeg går og henger meg..men det er godt vondt, for det var utrolig godt å få gjort litt og føle seg til nytte!! Mannen er syk..kom hjem nå, hoster og feber. Må pusle litt med både han og Lukas i dag. Vedder på at han går på jobb i morgen.. tilbake til Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 8. februar 2007 #456 Del Skrevet 8. februar 2007 Det bästa med att vara så flink är att gå runt hemma och känna hur rent och städat det är (eller bara ligga utslagen i soffan med händerna på stora gravidmagen). Jag har också varit så duktig idag. Har ordnat om lite i skåpen så de lådor vi använder mest (vinterting, handväskor och skärp) kan nås utan stol (och då är jag ändå 178 cm lång - högt till tak här). Och mannens gamla biltidningar och broshyrer från 70-talet högt uppe. Inte behöver vi ha DE i garderoben. Dammsugning och torkade golv. Hemmet skiner... det känns skönt oj, var det DIN dagbok Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #457 Del Skrevet 8. februar 2007 for Furstina og Kipa som har vært så flinke i dag! Æsj, frisøren ringte, det er visst møter på henne den tida jeg bestilte time neste fredag...grr! Det betyr at jeg ikke er ny og fin på håret til vi skal ut med jobben Når jeg ikke fikk før det, sa jeg at jeg like gjerne kunne vente enda en uke. Så da ble det 23. Lukas får være hjemme i morgen også, jeg vet selv hvor dumt det er å sende barn i bhg den aller siste dagen i uka etter å ha vært hjemme de andre dagene. Han trenger den ekstra dagen, da får han den- selv om mamma'n er rimelig sliten av denne uka... Kniver i musa i kveld, bra vondt det, men litt au også.. Nå skal jeg spise litt...vi hadde ferdigpizza til middag, alle tre syntes det var godt... Lukas spiste nesten hele den lille grandi'n selv.. - men det er jo nesten 4 timer siden...må ha et par brødskiver med bringerbær eller noe.. Jepp, også skal jeg kose meg på sofaen og ha goood samvittighet for alt som er blitt gjort i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #458 Del Skrevet 9. februar 2007 Lukas starta dagen litt før sju med en hoste som hørtes ut som om han skulle kaste opp hver gang...Holdt på til halv ni. Jeg pakka dyna godt rundt han og lukket opp vindu, først da hjalp det litt..Så jeg ringte til legen, siden det er helg og greier. Vi fikk komme å ta en crp, fikk ingen time..han hadde litt for høy, dvs i grenseland..et virus..jada. Kunne vel spart oss den turen, men greit å sjekke opp siden det ikke er åpent i helgen. Har kjøpt hostesaft uten resept, for det fikk vi ikke. Jeg har hele tiden trodd det ikke var noe vits å gi. Har jo vært endel om det i det siste- at det er som saft bare...men når legesekretæren gir det rådet, så får vi prøve. Det smakte forøvrig blæh..men han tok det til slutt. Nå er han oppe og leker, formen er bra på dagen, men helt elendig når han står opp... Jeg skal vel spise litt... Rakk ikke så mye før vi dro til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. februar 2007 #459 Del Skrevet 9. februar 2007 Har en litt lei tendens til å skulle bare se ..... et eller annet sted på datan. Og der ble jeg sittende gitt. *tar meg nakken og vil være like flink som Furstina og Kipa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #460 Del Skrevet 9. februar 2007 Like flink som jeg var i går mener du, Mayamor..Så flink har jeg nok ikke vært på år og dag..så det var på tide for å si det sånn! - men den som er flink med baking er jo du, en racer, skulle ønske jeg var mer sånn.. Har jo en fryser som gjerne kunne blitt fylt opp. Vi får se til uka! Nå har mannen kommet hjem ,og han og Lukas kjørte en tur- da skal jeg sooove! Ellers holder jeg ikke lenger enn til åtte i kveld, og jeg hadde jo tenkt å være der til ti halv elleve.. Æsj, når alkoholen virker på de andre takker jeg nok for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå