Gå til innhold

livet videre

Kipa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madden

:legrine: For en skjønn liten Helena!! Gratulerer så mye Kipa! Fantastisk jobb!

Gleder meg veldig til å få fødselshistorien, og å høre mer om de første dagene med den nye, vakre prinsessa!! :hjerter:

God :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er hjemme!:rosasmil:

Lukas og pappa'n henta oss ved tre- tiden og så somla vi litt før vi kom oss avgårde. Jeg er litt i tåka og snart kommer naboene, de måtte bare få komme å se- en liten tur er jo greit.

Vi har det veldig bra altså, hun er jo til å spise opp, rolig og fin

:hjerter:

Får skrive mer senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke stress, vennen. :klem:

Ta deg tid til å fordøye det mirakelet at du har blitt 2barnsmamma, bli kjent med den lille prinsessen og ikke minst prøv å hvil deg masse.

Sååå kan vi jo kanskje få et lite referat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Välkommen hem Kipa!

Jag fick ditt MMS om att ni skulle åka hem när jag precis gått hemifrån. Storebror, lillasyster och jag var ute i flera timmar, på öppen förskola och i vårt vackra vårväder - sen har jag roddat hemma med mat, kläder och räkningar så jag hann aldrig lägga ut nåt.

Ser fram emot mer referat från födsel, barsel och livet men ta det med ro och ta hand om familjen. Ingen stress.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjoner og ekspertsladring fra Furstina! :klem:

Ja, vi er enige om at hun er helt nydelig! Og det er fortsatt en fornøyd og rolig lita tulle vi har.:hjerter_rundt:

- Men jammen er det forskjell på å bli 2- barns mamma fra mamma for første gang..Vi har jo Lukas fra før som også skal taes hensyn til,og jeg synes vi har klart det ganske bra. Han er interessert og positiv og veldig stolt fortsatt.

ååå, lille Helena sier han med sukker i stemmen... :legrine:

I går hadde han fri fra bhg og mannen hadde også fri. Så vi fikk være sammen og bli kjent med det nye familiemedlemmet alle. Tror det var lurt. Feilen jeg gjorde da var at jeg skulle være så veldig tilsted for han når Helena sov, så jeg ble jo utslitt da kvelden kom- og vi ventet besøk. Glemte helt å spise og drikke også den dagen, så jeg kan bare takke meg selv...Holdt på å gå i bakken da jeg stod opp i natt, og skjønte at her må det skjerpings til!!

- vi gikk dessuten en litt lang tur i går, og side det var 3 mnd siden jeg gikk så mye som en meter tur var jo heller ikke det så lurt.. :sjenert:

Så i dag da Helena våknet ved halv sju, fikk mat og tørr bleie + klær, gikk vi og la oss igjen og mannen kjørte Lukas til bhg. Jeg og Helena sov til elleve. Det gjorde godt!! Så da har jeg hatt mer overskudd i dag :)

Jeg og Helena dro til bhg ved halv to for å hente storebror. Synes det er viktig at han fikk vise henne fram så tidlig som mulig. Store og små flokket seg rundt bilstolen, men hun bare sov...Lukas var veldig stolt, "se her er lillesøstra mi!"

I morgen skal Lukas ha fri sammen med oss jentene. Det blir spennende!

Nå skal jeg ta kvelden, tok meg litt mat her, først..

Fødselshistorien kommer ..en dag. Den er ikke så lang, men jeg orker ikke å skrive mer nå ;)

Vi er i alle fall veldig veldig lykkelige!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så fint :)

det är så härligt när de stora ska visa upp sin lillasyster och riktigt skönt att se hur stolta de är!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...