Gå til innhold

livet videre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært våken siden halv ett( eller hadde vel ikke sovna egentlig heller)...har definitivt mase-rier...uregelmessige og litt vonde, men ikke sjeldne heller...Var akkurat og tissa da var det lyserosa på papiret...

Kan ikke vannet bare gå, så vi kan gjøre noe da...for mamma må jo isåfall ringes til og hun må komme seg hit, mannen må vekkes...og vi komme oss avgårde.

- men forløpig er det jo for tidlig :sjenert:

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Oj, skjer det noko her, mon tro? Kor har du kjøpt den hvetevarmeren din? Er det sånn du varmar i microen det?

Skrevet

Noe skjer..men hvor fort det kan man jo lure på...har hatt bare ett sånt "tak" mens jeg har sittet her...Får vel prøve å sove litt..for det er lett... :tunge1:

Skrevet

sovna halv fire...våkna nå av en slags vondt..Dette kan jo ta lang tid... :forvirret:

Jeg går og sover igjen... :sove:

Skrevet

Så spennende her inne nå!!! Krysser alt for deg nå (kansje ikke bena! :ler:) og ønsker deg alt av lykke til!!!! :klem:

Skrevet

Dette var jo spennande! Får håpe at det ikkje berre er falsk alarm.

Hadde jo vore flott å få ei jente på kvinnedagen! ;) Lykke til!

Skrevet (endret)

Hmm..ikke mer enn noen få vondter siden sist. Lukas er i bhg og mannen på jobb, jeg våknet nå. Tar seg kanskje opp til natten....

Det minner jo om forrige gang, da starta det vel sånn fredag kveld...Lukas er født søndag morgen

Endret av Kipa
Skrevet
Tror nok ikke dette er natten, og da ser det dårlig ut med kvinnedagen..men men.. ;)

Hmm..ikke mer enn noen få vondter siden sist. Lukas er i bhg og mannen på jobb, jeg våknet nå. Tar seg kanskje opp til natten....

Det minner jo om forrige gang, da starta det vel sånn fredag kveld...Lukas er født søndag morgen

Säg inte det... andra barnet brukar komma mycket fortare.

Med Malvin gick vattnet halv fyra på morgonen den 5:e, han föddes 9:41 den 6:e.

Med Lovisa så gick vattnet klockan 19, värkarna kom igång i bilen på väg in till sjukhuset och när jag kom in var jag bara öppen någon cm... så sa det "pang" i underlivet och allt öppnade sig och hon skulle ut. Föddes 23:11 samma kväll - bara 4 timmar efter vattnet gått och 2 timmar efter värkarna hade börjat.

Jag är redo :)

Skrevet

Jeg er også klar! ;) Men innstiler meg på litt venting til...Var helt klar og kald i natt, tusla rundt og pakka ned sminken min i en pung, så det var klart og fant fram lommebok og helsekort ;) ( det eneste som ikke allerede er i bag'en nemlig)

Nå har jeg ringt mamma og informert litt..hun ble litt småstressa...hi hi.. :ler: Tipper hun ikke får sove i kveld. :sjarmor:

Nå skal jeg sove, har jo bare sovet noen timer i hytt og pine i natt.

Skrevet

Har sovet ganske greit, er ok at det har gitt seg. Kan heller ta seg opp til kvelden og natta synes jeg- så hviler jeg denne dagen... :sjenert:

Er småkvalm, men spist en tørr toast.

Tar nok ikke sjansen på å hente lukas i dag, orker ingen "vannet går- episode" på jobb...Dessuten når de takene kommer er det ikke så deilig heller..Måtte puste meg gjennom endel av dem i natt.

Mannen ringte i sted, litt stressa.".hvordan går det..."

- da hadde jeg bare sovet og ikke merket noe på en stund, men nå kom det jammen en sånn masete ri...

Han sa da blir det vel kanskje til helgen..eller i natt, svarte jeg. Da hørtes han stressa ut! :legrine:

Ja, ja..ikke noen planer om å gjøre annet enn å ligge å slappe av nå tror jeg. ;)

En nydelig dag i hvertfall, så fint vær ute. :)

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Håpar du greier å slappe godt av innimellom takene!!! Tenker på deg!!!

Skrevet

Ja, her er det helt klart noe på gang!! Satser på at hun kommer i løpet av natten.

Sov og slapp av så mye du kan nå, og prøv å få i deg noe mat. Selv om det ikke akkurat er fristende.

Lykke til!!!! :klem:

Håper jeg kan komme inn her i kveld å se at du har reist på føden!

Skrevet

Ikke mye...det kommer og går...Veldig lite regelmessig! :forvirret:

Skrevet

Da satser vi på at det tar seg opp i løpet av natten! :klem:

Skrevet

Har du noen som sladrer, eller?

Eller må vi bare slå oss til ro med at om du ikke er her på noen dager, så føder du...?

Skrevet

:hoppe: Ble ikke du nettopp gravid da?? :hoppe:

Jeg heier jeg! Og tenkte med en gang: Hun føder 10. mars. Så det så!! ;)

Skrevet

Jag är redo som sladdris :)

mobilen ska ligga brevid sängen och datorn stå i standby i natt

- ingen press nu Kipa, ta det med ro och låt tjejen komma när det är dags :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...