Gå til innhold

livet videre

Kipa

Anbefalte innlegg

jag tycker det är en skön maktkänsla att strunta i att svara! Visst är det lite makt? hehe... vissa dagar har jag bara inte lust att prata i telefon (som i dag...)

Du, var ska du föda föresten? Har ni sjukhus och förlossning/födeavdelning i stan eller måste du till "storstan"?

Jag ska föresten till din "storstad" över en helg ganska snart...

- och jo, alla har rätt att vara lite småsura i slutet av graviditeten. Både hon med magen och han som måste leva med det gravida monstret ;-)

väntan och tung mage är jobbigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Takk for hilsen i dagboka mi!

Ser du har bare en uke igjen til termin, det er spennende! Men tipper Helena venter til den 16. før hun kommer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå? Skal du føde på søndag? :ler:

Innom å ønsker deg noen gode siste dager som ettbarnsmamma.:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føder mer enn gjerne på søndag, Pondusa !! :klem:

Takk for hilsen Furstina :klem: Vi har en fin fødeavd. her i byen, Drammen. Det er 10 minutter max med bil dit, så den er grei! :) Var veldig fornøyd sist gang -med alt! :)

Hadde jo vært moro å treffe deg i storstaden da..men denne gangen er det vel også..heller vanskelig. :sur: Kommer an på hvor snart du skal... ;)

Nå er humøret snart tilbake... :ler:Og mannen sitt også, eller det er vel tilbake det, verre med den hurpa han er gift med..hun er sliiiten.. :sjenert::ler:

Takk for tipping, Xania !

Tv- kveld, men jeg synes fruene har tatt litt vel av denne sesongen, allerede...men jeg skal vel se på dem..men det er vel ikke 6 som oss, var det ikke slutt sist..hmm..kongen av queens da..det er moro!

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessvärre hoppas jag att du ligger på föden då... eller på barsel...

jag tänker inte tvinga in dig till storstaden om du är på övertid eller om du har en vecka gammal bebis i hemmet...

Det kommer fler chanser. Det vet jag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, det var jo seks som oss, synes det er så bra!! FF har tapt seg, synes nesten det er pinlig å se på...

Nå skal jeg sove, med hvetevarmer'n min... ;)

Vi sees nok en gang, Furstina, det hadde vært moro i hvertfall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Og der var jammen Burpen blitt mamma! :legrine:

Hun må ha hatt veldig lik fødsel som meg..maserier lenge og så tok selve fødselen kort tid. Herlig!

jeg er klar jeg også, men ikke babyen ser det ut som... :sjenert:

T-6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror deler av slimproppen går nå..mye slim... :sjenert:

- men det kan jo drøye fordet..tror det tok et par døgn forrige gang, men det kan jo ta lenger og... 2 døgn kan jeg i hvertfall vente... ;) Murrer litt i magen også.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha!!

Jeg minner om hvilken dag det er i morgen. Kvinnedagen! 8. mars! Og hvilken dag jeg har tippet...

:plystre:

*plystrer uskyldig* Og sender over fødevibber! Massevis!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn uskyldig murring altså..men murr er murr... :sjarmor:

Moro at dere er så ivrige... :)

8. mars hadde vært en flott dag å få en jente på synes jeg!! :legrine:

- men som jeg sa til ei venninne. Jeg får vel heller en gutt på overtid 27. mars.. :ler:

Vel, her er det bare å vente å se! ;)

i mens har jeg i hvertfall fått vasket badet, skal ta meg en dusj nå..har vandra rundt i morgenkåpa til nå.. :sjenert: De 3 buksene mine..er på vask...snart tørre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten...puppene renner som bare rakker'n..har bare opplevd bittelitt hittil, men nå må jeg ha ammeinnlegg i bh'n..Det begynte i sted, like etter slimet..Kan det være et tegn tro? :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt sikkert et tegn. :blunke:

Alle ting som plutselig forandrer seg, vil jeg kalle et tegn når man er så nært fødsel. Håper fortsatt jeg kan ta en skål for deg og lille Helena på søndag. Eller forsåvidt i morgen også.

Hos meg gikk slimproppen en onsdags ettermiddag og fredags formiddag var lillemor ute.

JM sa at når den først er gått, er det mye større sjans for at fødselen skjer innen 3-4 døgn, enn at det skal gå 14 dager.

:klem: Er så spent jeg, og nokså missunnelig.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende. Her begynner det nok å nærme seg, ja! Håper du slipper å vente så veldig mye lenger, da. Det er så kjedelig.

Godt å høre at hvetevarmeren er i hus, forresten. :)

Og jeg synes også at Frusterte Fruer har tatt litt av. Så den første episoden i denne sesongen, og jeg ble småirritert. I går gikk jeg heller og la meg enn å se den, så det spørs nok ikke om jeg faller av den serien snart.

Men Lost følger jeg nok med på litt lenger... Den har tatt seg opp igjen synes jeg.

Lykke til med fødingen, da! Hadde vært morsomt med en jente 8. mars. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spännande... hoppas det sker snart. Jag har precis laddat mobilen - tror jag tar in den till sovrummet under nätterna nu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var slim et par ganger til når jeg var på do..men så stopp, ikke renner det fra puppene heller.

Tror nok ikke dette er natten, og da ser det dårlig ut med kvinnedagen..men men.. ;)

Ja det er utrolig kjedelig gå vente, synes det er så mye dårlig på tv også jeg da..er nemlig ganske kresen der. Ikke har jeg noen bok, den ligger i bag'en. Lukas sov jo en hel masse og i tilfelle jeg får mye dødtid/ ikke får sove vil jeg ha en uåpnet bok med meg..Ingen blader..og jeg finner ingen morsomme sider på internett heller... :forvirret:

Man blir litt tiltaksløs mot slutten ja...:tunge1:

Men i dag har Lukas hatt fri, så jeg har da fått fylt dagen..Vi har lekt masse masse, også har jeg fått vasket badet og litt annet småtterier. Han er utrolig flink til å leke selv så jeg må ikke være der oppe hele tiden, men det er jo koselig å være sammen med han også! :rosasmil:

I morgen skal mannen ta med Lukas til bhg når han skal på jobb. Lukas har nemlig begynt å våkne tidligere om morgenen, og det er litt pes synes jeg..Så da kan jeg sove til jeg våkner av meg selv, også hente han i rimelig tid istedet. Er på veien til der mannen jobber om dagen så da går det greit for han å levere! :)

Har sovet med den hvetevarmeren i to netter, og det er så godt. Har den i korsryggen så det varmer godt, og legger den en stund under dyna før jeg legger meg så det er deilig og varmt. Fin investering det! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...