Gå til innhold

livet videre

Kipa

Anbefalte innlegg

Ser fram til en god natts søvn... :sove: Har nemlig begynt å sove godt om nettene igjen..men når jeg våkner er jeg kvalm som fy, det er jeg foresten nå også... sove bort kvalmen...

I morgen blir det min første tur alene i landcruiser'n...skal kjøre Lukas i bhg, og tenkte å kjøre litt rundt alene etterpå for å bli bedre kjent med bilen. ;)

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj..skrev et lang innlegg også markerte jeg et ord og dermed ble det bare rot..da markerer den tullete musa plutselig alt som er da..også mistet jeg tilslutt alt jeg hadde skrevet... :sur:

Gikk bra med første kjøretur alene, god bil å kjøre på dette føret i hvertfall, litt klønete å rygge, mne jeg venner meg jo til det! Har nemlig den stygge uvanen at jeg snur meg istedet for å bruke speilene, og det er ikke bare å snu seg i en så høy bil, mister litt oversikt da ja... :sjenert:

Trøtt og kvalm, skal legge meg på sofaen med avisen snart -og så sove litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende når innlegg enten blir borte, eller når det blir kluss i dem pga at man skal markere noe. Når jeg skal markere ett ord, så dobbeltklikker jeg på ordet,- da skjer det ikke noe kluss!

Så herlig med ny bil! Godt å høre at det var god å kjøre... Rygginga kommer nok etterhvert :Nikke:

Kos deg på sofaen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Sov så godt, men ble vekket av mobilen. Æsj, jordmor er syk..og jeg måtte få time hos en lege på det stedet isteden...ikke det man ønsker på kontroll så nære..Håper det er en lege med peiling...Man lurer jo feks på dette hodet, om det ikke er festet snart- eller om det i det hele tatt vil feste seg denne gangen..Hadde fo ren gang skyld noen andre spørsmål også, men de får vente..om det da ikke er en oppegående lege... :sjenert:

Fryser i dag, mildere enn noensinne, men huskaldt :fryser:

Skal huske på markeringstipset ditt, Burpen! :klem:

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er din jordmor også syk...!? Jeg fikk telefon tidliger idag om at min time i morgen utgår, og at jeg må ringe lege om jeg vil ha en time! Jeg har ikke lyst til det jeg... :sjenert: Liker ikke legevikaren... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ja..ikke noe moro med syk jordmor på slutten...men jeg overlever vel.

Noe jeg er fryktelig lei nå, som er litt nytt er at med engang jeg har vært og tissa så må jeg jammen tisse mer..Ikke at jeg flyr og tisser hele tiden, men når jeg først gjør det så blir det to på rappen.. :roll:

-nok tisseprat :ler:

Men det er jo det det handler om og soooove.... ;)

Venter på gutta. Mannen henter i dag, deilig å slippe å ut to ganger. I morgen skal Lukas til mamma, så hun henter.

-Jeg skal ut å spise med noen gode kollegaer i morgen kveld! Gleder meg masse masse!!!!

Dagens middag grandiosa..en vanlig til meg og mannen og en mini til Lukas som alle paprikaene nøye plukkes bort fra, ellers blir han litt gal :ler: Gidder ikke å lage noe mer fantasifult enn det... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei..syk jordmor! Håper hun er på bena strax! ;)

Uff det med tissinga er kjipt.. :sjenert: Jeg hadde det likt i natt faktisk, trodde jeg var på vei til urinveisinfeksjon, men heldigvis gikk det over, men litt vondt etter jeg har vært på do... :sjenert:

Våkner du mange ganger om nettene å må på do?

Jeg måtte såmye på do da jeg var gravid, at det var sååå deilig når snuppa var ute ;)

Ååå sooove ja... det BESTE som finnes.... :hjerte:

Men irriterende at man må sove såmange timer for å være uthvilt, det skulle holdt med 2. :ler:

Så kos imorgen da, håper du får det kjempekoselig! :klem:

Her er det også pizza! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lianna :klem:

Jeg våkner mellom 1-3 ganger bare. De siste gangene har det bare vært 1 gang og det har vært på morgenen. Da er det jo greit! Sover bedre, men det er jo også et tegn på at ting nærmer seg- forhåpentligvis... ;)

Kjeeeeder meg i kveld. Så på farmen, men nå er det jo ikke noe! Mannen er og jobber...gidder ikke å ringe noen. Blir litt rastløs, men kan gjøre null og niks med det. Ikke kan jeg gå tur, ikke støvsuge -ingenting..Og ryddig og rent er det ellers...

-hmmm!

men jeg gleeder meg til i morgen!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmortime flyttet igjen, enda flere syke, ble i dag, men 12.30 i dag..Ja, ja...

Nå skal vi til barnehagen. Har spist frokost og er klare..

På morgenen i dag har jeg hatt litt mens murringer :smilbla: men bare svake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på kontroll. Hos en kvinnelig lege, dette er på en gynekologklinikk så i steden for målbånd og sånn fikk jeg en mini- ul..Alt var bare kjempebra, ikke noe som helst utslag på urin, topp bt, og hun sa babyen er litt under gjennomsnittet.

Ikke dumt med en ekstra ul altså, men er jo lite man ser så nære slutten...

Ble lettere irritert da jeg skulle få meg ny time hos jordmor til uka- hun hadde ingen ledig sa kontordama, så det blir hos legen neste gang og. Det var en dyktig lege og grei også, men det føles litt rart at jeg ikke skal til hun jeg har gått til hele tiden når jeg er så nære fødsel...Så jeg lurer litt på om jeg skal ringe. Synes de som mer nær termin faktisk burde prioriteres og de andre kan vel utsette timen eller ta hos legen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg helt fri fram til jeg skal møte jentene i byen ved sju...Det blir nok litt sovings..Har ikke hatt tid til det.

Har måttet kjøre audi'n på lakkeringsverksted i huttiheita, gudskjelov kunne mamma hente meg og kjøre meg hjem etterpå. Gikk henne i møte, og det var jammen nok...kynnere de luxe..og skikkelig au au i bekkenet. vel da var det dagens trim fram til april eller noe...Nei jeg skal nok ut å trille før det vil jeg tro..Med Lukas var jeg på trilletur til byen dagen etter vi kom hjem. Får håpe formen er like god denne gangen!! ;)

Snille mamma vil sponse så vi kan bo på hotell når vi er i dyreparken i steden for den ferieleilighten vi har booket .Hun skulle det sa hun, har bestilt rom og greier...Skikkelig bestemt dame! :ler:

Quality skal vi ligge på. I fjor lå vi på dyrepark hotellet, det er en bløff at det er barnevennlig, flott hotell- men bittesmå rom, ikke noe fristende mat for barn hverken til middag eller noe. De hadde faktsik ikke pølser... :overrasket: Også kaller de seg barnevennnlige...ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zzzovet.. ;)

Har noe så inmari vondt "mellom beina" Håper det er modning og ikke bare straff for å ha gått litt for mye i dag.. :sjenert:

Litt murring igjen i sted, men gav seg fort. Liker det uansett!

Må sitte å våkne litt, alltid vanskelig det på ettermiddagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lettere oppgitt over økonomien denne mnd... :sur: Har betalt det jeg skal til studielån og regningskonto, og det er 14 dager til lønn- sitter igjen med 1200...og de går med når det er min tur til å handle mat til helgen...Litt lite forståelse hos mannen, har jo gått endel penger til disse legebeøskene mine 3 stk...og de greiene man skal ha med på barsel, nye truser, t- shirt osv- ja, det blir jo penger av det også..Ammebh fra forrige gang er i minste laget, men jeg har faen ikke råd til ny! :forvirret: Ikke har jeg slippers heller..ønska det til jul, men da sa mannen det kan du jo få når det ikke er jul også..så da tok jeg meg den friheten og nevnte det i kveld..han var liksom litt uinteressert...

Ååååååå :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovna ikke før halv fire... :grine: Så idiotisk at en litten gåtur kan ødelegge så mye. Jeg kan virkelig ikke gjøre noe som helst..Til slutt tok jeg en paracet... :sjenert:

I dag har jeg Lukas hjemme, orka ikke styre med å vekke, ordne og stresse med han. Han spurte dessuten om fri da han våkna. Hadde tenkt han skulle få fri på fredag, men det er jo like greit i dag. Får få en dag til uka også, evt...

Lukas er i strålende humør, og han var litt sliten selv i dag- så vi lå og sov helt til nesten ti. Og etter det surra vi litt før det ble frokost.

Var veldig koselig å ut å spise i går, men mannefall, sykdom på 3, stk. Men like kos likevel. Var hjemme ved halv elleve. Siste gang på en stund så vi slo til med forrett og greier... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukas og pappa'n er på badet og jeg sitter og koser meg over det fine samspillet de to har :hjerter_rundt: Lukas bader og har med seg noen utvalgte dyr som de leker med..Han bør vel snart stå opp og gå å legge seg, men koser seg så veldig! ;)

Før i dag har jeg og Lukas sittet ved bordet og holdt på med plastelina i over en time, det likte han godt!! Også har vi kost oss alle tre med deilig middag som alle synes smakte.

også har vi hatt en som har kikka på audi'n og han ville kjøpe den, jej, så nå er det i boks også! :) Prøvde ikke å prute engang...!

- en fin dag ble det. Har gjort minst mulig, og merker at det er bedre i bekkenet etter denne dagen, håper jeg får sove godt i natt... :sjenert:

I morgen blir det bhg igjen på Lukas, han har klart sagt at det vil han. Da blir det vel sløving på meg da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å se pappaen og Lukas tenker jeg :hjerte:

Jeg elsker å se mannen og jenta vår sammen.. Forstår hva du mener ;)

Klar for en ny liten...? Så spennende, ikke lenge til nå! :kose:

Så bra at du slapper av, at bekkenet ikke blir vondt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh vännen - hoppas du föder snart, för det kan inte vara kul att gå med de smärtorna längre. Hon är ju färdig nu så varför inte titta ut redan till helgen?

och att mannen din tänker om och får för sig att komma hem med ett fint "barselpaket" till dig med slippers, amnings-BH, t-tröja, varma sockar, ett glossy magasin, och en ask choklad!

det tycker jag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom hjem med sjokolade i dag..og slippers skal vi kjøpe på fredag. Det med ammebh skjønner han vel ikke helt. Men jeg vet samtidig at spør jeg direkte om å få det..så er det null problem. Ikke så god på sånn hinting, mannen min... ;)

Bare jeg som får sånne økonomi ting i vrangstupen noen ganger, sjelden men likevel..Vært endel ekstra denne måneden som sagt..

Om jeg er klar, Lianna..Jeg er superklar!!! Og har bestilt fødsel natt til fredag egentlig... :ler: Babyen er jo ferdig som du sier, Furstina- så værsågod å kom ut i verden, Helena!! :hjerter_rundt:

Tror jeg skal få sove om jeg legger meg ganske snart. Har jo litt å ta igjen fra i natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet godt! :klappe:

Lukas vekket meg kvart på åtte, med et er det lørdag i dag.... :ler: Nei det er torsdag...hmm kan jeg få godteri....nei...Men sånne rare kjeks jeg fikk i går da..nei det er tomt, da må kjøpe mer i butikken...Og det var greit. Så stod vi opp, han fikk på seg dinosaur sokker og genser- o' lykke... ;) Spiste seg god og mett på brød med prim. Pussa tenner, også var vi klare. Blid som en sol da vi ankom barenhagen, rakk nesten ikke å kle av han sko og jakke før han var inne på avdelingen. Ropte glad hadet inne fra og vinket. :)

- sånne dager er herlige! og sånne dager har vi mest av! :legrine:

Nå skal jeg ta en kopp grønn te og lese avisen. så har jeg planer om litt sengetøyskift...bekkenet hadde godt av hviledag i går, så jeg er klar for litt puslerier i dag...men ikke mye. Vil sove godt i natt også...foresten jeg vil føde i natt... :sjarmor: - Men det er lite sannsynlig! :sjenert:

I helgen skal vi ta fram vogna og dunposen, har glemt og vaske den, men det er jo fort gjort svisj i maskinen og svisj noen timer i tørketrommel. Vogna vaska vi godt før vi pakka den bort så den er klar til bruk. Skal få stå i gangen. Skal også montere bilstolen, bare for å se åssen den er i denne bilen, ellers må vi ut å kjøpe ny. Lukas trenger foresten nytt sete, han sitter godt, men i landcruiser'n så blir det litt kort avstand til forsete..

- og det snør....mye mer enn før, og jeg har hørt det skulle jammen snø sånn i en uke...Håper på snøfritt når jeg er trilleklar!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: MARS!! Det er jo babymåned det ja! :legrine:

- så uansett før eller etter termin, denne måneden får vi et lite mirakel til i familien!!

HERLIG!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...