Kipa Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #521 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei Lano! Nille er stedet jeg kjøper lys også, synes de er veldig bra der jeg, godt utvalg i farger også bruker jeg å kjøpe sånne store pakninger med stearinlys, de drypper heller ikke.Skal jammen se etter turkise kubbelys der på mandag! Servietter er vel litt dårligere utvalg, da må jeg på "finere" steder.. På kjøkkenet går det forøvrig i beige enda..og jeg fant noen kule servietter med safari mønster, litt zebraer og sjiraffer ol..Gjett om lukas digga de da. Da han var syk ville han helst snyte seg i dem.. Så jeg må ut og kjøpe nye, blir ikke limegrønt på kjøkkenet enda. Må nemlig stryke gardiner som hører til våren og det gidder jeg ikke... Pondusa Jeg tar gjerne en fødings på bursdagen din jeg! Jeg tror faktisk jeg er litt trøtt i kveld...skal prøve å legge meg for å sove om litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 18. februar 2007 #522 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg tror faktisk jeg er litt trøtt i kveld...skal prøve å legge meg for å sove om litt.. ← Håper du fikk sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 18. februar 2007 #523 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg tipper Helena kommer 13 mars jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #524 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Takk for tipping, Jinx- har notert det Jeg fikk sove, Burpen- men har våknet ørten ganger i natt.. sovet litt dårlig i natt, au au..Søndag er egentlig min stå opp dag, så jeg gjorde det i dag- har ikke blitt alle søndager siden man har vært både det ene og det andre om morran... Klokka sju var det morgen...halv elleve vekket vi mannen til frokost, og etter deilig frokost gikk jeg for å sove litt...og nå kom mamma og mannen plutselig på døra..så da får jeg komme meg i dusjen.. Endret 18. februar 2007 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. februar 2007 #525 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg vil gjette 12. mars! Og ha en fin fastelavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 18. februar 2007 #526 Del Skrevet 18. februar 2007 Har du hatt en fin fastelavenssøndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #527 Del Skrevet 18. februar 2007 Siam og Epica Hatt en fin dag ja. Ikke så masse vondter..før nå..Helt herlig å få "sove frokost" i helgen. Da pleier jeg liksom ikke å ha samvittighet til det. Men snille mannen sendte meg i seng da vi hadde spist.. Vært på besøk hos venner med jenter på 5 og 2 år. Lukas storkoste seg, lekte masse. Vi fikk pizza og verdens beste. Altså ingen fastelavensboller, og det er vel første gang..jeg har ikke orka og bake noe selv og ikke vært hos mamma.. - men kake er jo godt da! Men jeg burde vel sette i gang et bakeprosjekt til uka eller...fylle fryser'n liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #528 Del Skrevet 18. februar 2007 Nå er jeg klar for senga.. jeg og mannen har sittet foran pc'n i over en time og sett på bilder av Lukas fra nyfødt til 1 år... Og før det satt vi i sofaen og prata om forrige fødsel og litt om den vi venter på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #529 Del Skrevet 19. februar 2007 Nå skal jeg legge meg under teppe i stua og sove noen timer. Lukas er levert, jeg har vært innom butikken og kjøpt noe småtterier vi manglet.Satt på en maskin med 40 vask, den er foresten feridg nå-æsj.. henger opp etter sovings.. Spist deilig frokost, drukket masse vann og en kopp grønn te. Mannen skal hente i dag, herlig- betyr at jeg kan slappe helt av! Føler meg skikkelig tung og høygravid og hormonell idag. Hørte på radioen i sted, noe hadde døpt sin førstefødte i går, tårene mine bare rant..også var det noe annet som ble sagt også, som tydeligvis var veeldig rørende i dag..*håpløs* Jo en som var hjemme og koste seg med sin 6 dgr gamle sønn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 19. februar 2007 #530 Del Skrevet 19. februar 2007 Åh så mysigt! Härligt med en massa bilder och minnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #531 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Furstina! Hvordan kan man sove 3 timer, usammenhengende pga tissing i hytt og pine, men dog- Og ikke være uthvilt!! :klø: Jeg er altså SÅ trøtt i dag. Har dessuten veldig vondt dernedimellom, så nå må det da være hodet som fester seg. Men jeg vet jo også at 2 .gangen er det ikke sikkert det gjør det før like like før.. Det lille jeg kan gå rundt blir med luseskritt, har ikke sjans til museskritt engang.. Gidder ikke å ha vondt uten mening... - også har jeg begynt å lure på hvordan fødsel blir med bekkenplager..hadde jo nada av det sist... Mann og barn på vei hjem, vi skal ha pølser og makaroni til middag. WoW... Men det er jo godt da. Stekt falukorv og makaroner Endret 19. februar 2007 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. februar 2007 #532 Del Skrevet 19. februar 2007 også har jeg begynt å lure på hvordan fødsel blir med bekkenplager..hadde jo nada av det sist... ← Det lurer jeg veldig på også... men tror det skal gå greit. Fikk bare streng beskjed av fysioterapauten min om å gi beskjed på sykehuset at jeg sliter med bekkenet. Selv om det står på helsekortet, man måtte ofte understreke de viktige tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. februar 2007 #533 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg lurer også på hvordan fødsel med bekkenplager blir... Jeg vet jo ikke hvordan en fødsel uten kranglete bekken er, men jeg forestiller meg at bekkenplager gjør det værre. Jeg hadde store planer om å bake, og fylle opp fryser'n, men etter gårsdagens bollebaking, dropper jeg det rett og slett, tror jeg! Hjelpes meg så slitsomt det har blitt å trille ut boller Hørtes koselig ut på besøk igår Kos deg med pølsemiddag! ...ser forresten at jeg ikke har tippa,- jeg tipper 12. mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #534 Del Skrevet 19. februar 2007 Hallo, Arwen og Burpen..Hmm egentlig tror jeg Burpen har tippa 12.mars før- mulig jeg har glemt å skrive det, men nå står det der i hvertfall! Gikk inn på kontoret for å ta en ryddings... Må bare ta noen minutter her først.. I morgen skal jeg faktisk besøke jobben..Tenkte å ta med noe godt fra bakern'n og komme i pausetiden, kanskje jeg blir bedt på lunsj..tviler, men..Må dessuten hente noen babyklær jeg rett og slett har fått av mamma'n til en på avdelingen. De fikk jente i august, så det er jo så og si nytt. Blir moro å se på, vaske og brette! Synes det er så snilt å gi det til meg, spurte om de ikke hadde noen nærmere som trengte,men nei- hun hadde bestemt seg. Kjører innom Plantsjen og kjøper en blomst til takk og skriver et kort i hvertfall! - må også rydde hylla mi, har jo permisjonsstart fra i morgen, og vikar tar over for meg. Så skal jeg hente Lukas etter eller før lunsj, det avhenger av om jeg får eller ikke får være til lunsj.. På kvelden skal jeg få besøk av venninne, det blir koselig. Ta opp litt karamellkake fra fryser'n, drikke te og skravla. Mannen jobber jo i morgen også.. Ondag skal jeg på Blåbær og lingon party. Blir vel litt handlings da tenker jeg..Småklær og storebrorklær! :enig_anim: Torsdag har jeg en lunsjavtale med N, som venter barn i april Fredag skal jeg endelig til frisøren!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #535 Del Skrevet 19. februar 2007 Har pakka bag'en..eller tok mannen sin trillekoffert ( den minste)..vet det er tidlig, men er man kontrollfreak så er man.. Har dessuten ikke noe oppi der som jeg får bruk for. Har kjøpt inn truser, t- shirt og en litt lang svart jakke. Toalettsaker har jeg, som forrige gang, kjøpt inn til å ha med, så nå er det dobbelt opp, men det gjør jo ikke noe- blir da brukt opp etterhvert uansett. To morgenkåper har jeg, så den ene er i kofferten nå. Og svarte sokker har jeg jo nok av ( fikk 9 par av lukas til jul ) En svart mammabukse som er altfor liten, og som kan bli enda mindre og en grå "kosebukse" jeg brukte sist på barsel. Ammeinnlegg er lagt ned også, ammebh'er må jeg prøve..mulig jeg trenger større enn de jeg har fra før.. Prøvde å finne ut av hvordan vi skal gjøre det med kjøring/ henting til bhg når Helena har kommet til verden..ser ut til at det lureste er at mannen henter og jeg bringer Lukas, ellers blir det jo lengre dager på mannen..Det kan være det enkleste også det. Er nok oppe om morgenen uansett og da er det jo "bare" å komme seg i klærne og kle på to og mate en.. -phu..Ser at det beste vil være å få lukas i bhg før frokost, ellers må vi jo styre med det hjemme også..Men da får han litt lange dager da...Er ikke så glad for det. Men om mannen får henta til fire er det jo ok.. Også skal han så fort vi er inne i en slags rutine ha halvplass/ annenhver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #536 Del Skrevet 20. februar 2007 Ah... :kaffe: I dag har mannen vekket Lukas, kledd på og ordnet han. Så har de kjørt til barnehagen, mens jeg har fått sove... :rosasmil: Jeg har ikke sovet fra de stod opp, Lukas var i knallhumør og har skravla så fælt. Utrolig koselig å ligge og høre på far og sønn, og det fantastiske de to har sammen. tror mannen koste seg han også, de var så blide begge to. jeg skal til legen9.40- derfor jeg ville mannen skulle kjøre, deilig med en morgen uten stress da.. Har spist frokost. Drukket deilig appelsinsjuice og grønn te Vurderer litt fram og tilbake om jeg skal besøke barnehagen i dag eller i morgen...Skal hente Lukas mellom ett og to, og da er det kanskje best å hvile litt, siden mannen skal rett på annen jobb etter jobb...Må tenke litt på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 20. februar 2007 #537 Del Skrevet 20. februar 2007 Hørtes ut som en deilig morgen i Kipa-heimen idag! Det finnes ikke noe som sjarmerer meg mer enn far og barn som koser seg sammen... Håper alt gikk bra hos legen, og at du får en fin dag,- enten det blir det ene eller det andre! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #538 Del Skrevet 20. februar 2007 Legebesøk gikk dritt...jeg har altså noen slags små blemmer ( men på nært hold ser man de godt! ) i øyekroken...Var hos fastlegen forrige uke og hun hadde jo aldri sett det..Så i dag har jeg vært hos en hudllege, hun hadde heller ikke sett det. Føler meg jo helt dust med disse blemmene, vil ha det bort! Hun visste egentlig ikke hva hun skulle gjøre men jeg fikk videre..henvisning da- til Rikshspitalet, av alle steder. Noe så skummelt! Så da skal jeg dit på fredag, er jo ikke noe å gjøre nå som jeg er gravid, me de skulle i hvertfall se på det... og det at spsialisten ikke visste hva hun skulle gjøre med det..kosta meg 300 kroner..og den legetimen forrige uke som heller ikke gav noen svar kosta jo goså..Må jeg betale på sykehuset også tro? ÆSJ, føler meg som et særtilfelle som sikkert alle der skal se på... ------------------------------------- -Gidder ikke tenke mer på det nå... -------------------------------------------------------------- Jeg gikk innom en butikk på vei til parkeringen igjen og kjøpte en søt uro til Helena, med tresommerfugler i ulike farger og så kjøpte jeg en froskeknagg til Lukas :rosasmil: Har vært i bhg i dag. Dro innom og kjøpte noe godt fra baker'n og var der til barnas sovetid. Ble møtt med et spydig " ja nå tenkte vi å sette kryss i taket, da vi så bilen.." og tenkte jo mitt da. Men gadd ikke å si noe..Det ble ikke så verst, vi skravla, og etterhvert våkna barna "kipa min" sa en jeg hadde som primærbarn, ikke sett han siden desember, det varma! Ble faktisk spurt om å spise lunsj så da slo jeg til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #539 Del Skrevet 20. februar 2007 Ja, Burpen- det var så fint å høre pappa'n og Lukas småprate på morgenen - og jeg koste meg veldig med alene morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 20. februar 2007 #540 Del Skrevet 20. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå