Kipa Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #501 Del Skrevet 15. februar 2007 Blitt et nattdyr jeg..ikke rart en time på sofaen virket for lite idag da.. Men nå legger jeg meg i hvertfall.. I morgen, dag.. er det karneval i barnehagen. Lukas har gledet seg hele uka. Hver morgen har han spurt er det karneval i dag mamma? Og når han våkner kan jeg endelig si at ja det er det! :rosasmil: Han skal være pirat. Kjøpte kostyme da vi byttet noen julegaver i romjula, så det har vært klart lenge. Det er veldig fint, han kommer til å bli verdens fineste pirat! Gleder meg sånn på hans vegne!!! :grine2: I magen har det vært skikkelige store bevegelser i kveld, litt alien- aktig.. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #502 Del Skrevet 16. februar 2007 6.30- "er det karneval i dag, mamma? Ja, det er det! Jipiii" Så nå sitter en pirat i sofaen, vi skal ikke dra før ni, ellers kommer vi midt i frokosten, men han er i hvertfall klar- og som han gleder seg. Til kostyme får han lov til å ha med sabetannskyter'n sin også..O' lykke.. Like mye action i magen i dag... Når jeg har levert Lukas skal jeg ukeshandle. Og så sove litt før jeg henter han igjen. Mannen jobber litt lenger i dag. Når han kommer hjem skal jeg til byen, ut å spise med jobben. Merkelig nok... har jeg mest lyst til å være hjemme om dagene og kveldene..Men et par timer får jeg vel holde ut, er på en skikkelig fin restaurant så det blir jo god mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. februar 2007 #503 Del Skrevet 16. februar 2007 Ser for meg en aliensmage på Kipa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #504 Del Skrevet 16. februar 2007 Phu..nå har jeg vært og handla, tar sin tid det når det er til en hel uke! Og jammen ble jeg sliten, ble så svimmel..igjen..og følte meg svært høygravid der jeg somla meg fram mellom hyllene. Men nå er det gjort og jeg sitter og koser meg med litt tidlig lunsj, kjøpte ferskt steinovnsbrød, og det er jo så godt har en kopp grønn te også. I dag har jeg absolutt ikke lyst på noe søtt- er helt greit det da Kjøpte to hortensia også, tror de heter det. Aldri hatt sånne før jeg..men de var så fine, og jeg fikk en vårfølelse da jeg så dem. Så etterpå skal jeg shine littebitt i spisestua.Tørke støv og bytte ut duk, servietter og lys til vårlige farger. Gir jo ekstra energi og ha det fint rundt seg også! Hadde planer om å vaske badet, men etter jeg har gjort ferdig spisestua tipper jeg at jeg trenger en dubb. Og etter det er det jo på tide og hente Lukas. Skal hente han ved tre. Kan ta badet når jeg kommer hjem. - Små mål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #505 Del Skrevet 16. februar 2007 Det ble så fint! Må bare innom plantasjen og kjøpe noen lys og servietter før jeg henter Lukas. Hadde jo ikke den fargen jeg skulle ha...Nå går det i turkis i spisestua! Trenger masse lys,har lysekrone til levende lys + en sånn 5- arma sak. Hadde det ikke vært for at jeg vet jeg trenger å sove litt, ønska jeg å gå løs på stua også...Det får bli i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #506 Del Skrevet 16. februar 2007 Sov litt for lenge..fikk ikke henta før nesten halv fire. Men han var så fornøyd da jeg kom, de var ute- han strålte i regnklærne sine Hadde hatt en fin dag, stått fram i ringen da de sang om det han hadde kledd seg ut som og kost seg med godterier og boller. Skyter'n hans var blitt ødelagt, det synes jeg er leit. Han er en gutt som er veldig nøye og forsiktig,og ikke minst glad i lekene sine. Nå hadde en av barna rappa den og rett og slett ødelagt den. jeg klarte ikke å dy meg men slang ut litt småbitter, jaja det var litt rart noen klarte å ødelegge den på så kort tid når han selv har hatt den hel siden sommeren...Vikarer på avdelingen i dag, og en stk litt sløv assistent... - skal kjøpe ny til han i morgen jeg! Nå var planen badet, også tenkte jeg å skifte på senga. Føler meg klar for det nå, fikk jo sovet nesten 2 timer- og deilig å ha det fint og rent rundt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #507 Del Skrevet 16. februar 2007 Tatt resten av stua og skatollet i gangen har fått seg ny duk, en fn blomst på + en shinings..Nå blir det badet, før jeg skal dusje og ordne meg til jeg skal ut å spise. hmm, glemt å spise siden jeg satt her og spiste på dagen...må vel gjøre noe med det så jeg ikke er utsulta når jeg kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #508 Del Skrevet 16. februar 2007 Jammen bra jeg hadde spist litt tidligere...så lite mat... Hvertfall for meg Fikk 4 potetbåter til et kjøttstykke og noen grønnsaker. Oscar er oppskrytt! Hadde parkering til halv elleve bare, men det var greit å dra hjem da. Flere som kjørte i dag så vi dro likt endel- og noen dro videre og var fine i farta Morsomt med de damene, noen mente at nå måtte magen snart synke for den strutta jo sånn, andre sa ja du har nok ikke lenge igjen som magen din har synket..også er det dem da som bare mååå ta på magen..det er jo såå koselig... Det var de som hadde delt noen flasker vin magen min har forøvrig synket masse, kosebuksa mi datt av meg i dag...og jordmor sa jo også det på tirsdag at den hadde det. Sittet og sett litt tv med mannen og prata etterpå. Koselig. Nå ser han noe kjedelig på tv, og jeg sitter her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #509 Del Skrevet 17. februar 2007 ..lysvåken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 17. februar 2007 #510 Del Skrevet 17. februar 2007 Kanske kroppen din förbereder sig för en liten baby som är vaken på natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #511 Del Skrevet 17. februar 2007 Ja, jeg synes jeg kjenner mønsteret fra forrige gang- med det å plutselig være lysvåken på svarte natta..Har sovet litt dårlig i natt, ble nok for mange timer på "pinnestol" i går likevel...men nå er jeg klar for en ny dag. spist frokost med mine kjære og har ingen planer annet enn å være familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #512 Del Skrevet 17. februar 2007 hmm, hvis det ikke er hodet som holder på å feste seg skjønner jeg ikke hvorfor jeg har så inni hampen vondt mellom bena...men jordmor sa jo at babyen går litt opp og ned nå mot slutten før hodet fester seg. men man kan jo håpe. jeg hsker ikke fra sist.. Er så trøtt i dag, bare sløøøver.Så familien ble amputert så mor fikk hvile... Mann, barn og hund vært ute på lang tur. Så har mannen dratt for å jobbe noen timer, jeg og Lukas slanga oss i sofaen- og jammen så sovna han. Må vekke nå- ellers er blir det sen kveld på han- og han er litt forstyrrende når vi ser på farmen..dårlig erfaring.. Gjør ingenting i dag, men er samtidig litt rastløs... I morgen er vi bedt bort på ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 17. februar 2007 #513 Del Skrevet 17. februar 2007 Det er så koselig å fornye litt med blomster, duk, lys og servietter synes jeg - og hos meg er det også turkis som gjelder for tiden (og litt lime da! ) Håper du har en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #514 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei Frk. Stella Ja, jeg elsker å fornye med de små tingene der. Har dilla på lys og servietter, limegrønn er vår og sommerfargen jeg bruker å ha på kjøkkenet, mens i spisestua er det turkis som gjelder Mannen er igang med å lage pizza, jeg har laget deigen ( i brødbakemaskin.. ) For en stund siden la jeg inn en bestilling til HM, men den har ikke blitt registrert..synes det var rart jeg ikke hørte noe, så jeg gikk inn og sjekka..Må gjøre det på nytt på..Håper ikke ting er utsolgt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. februar 2007 #515 Del Skrevet 17. februar 2007 Her og det turkis som gjelder. Forresten: Jeg tipper du blir 2 barns mamma 15 mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 17. februar 2007 #516 Del Skrevet 17. februar 2007 God helg! Jeg tipper 14 mars! Godt å sløve. Samme her. Har gjort LITT husarbeid men ikke mye. Kooooose deg ikveld! Har også dilla på lys! Tenk... at du skal bli tobarnsmor! Klar?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #517 Del Skrevet 17. februar 2007 Klar ferdig gå! - veeeeldig klar er jeg!!! Helst neste helg.... I morgen er det 37 uker, og 3 uker til termin, er ikke det greit å bare komme da, Helena... Mannen i går, med munnen mot magen, kysset og sa nå må du komme..igjen..han leeengter og blir jo tussete han og.. takk for kos hilsen og tipping, Mayamor og Epica Nå skal jeg legge tigerungen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #518 Del Skrevet 17. februar 2007 -Men den tigerungen hadde tatt en dupp på 20 minutter på ettermiddagen, og da var han ikke klar for senga når jeg ville det...Sovna tilslutt i vår seng..etter en times snurring i senga- men ingen tårer eller sinne, og søndag i morgen så da er det forsåvidt greit! Jeg er såå vannvittig følsom om dagen. Gråt jo som en helt under farmen, ikke bare da Marianne gikk ut men av stort sett alt....Herregud. Jeg var jo tilogmed lei Marianne. Også gråt jeg av nyhetene, så jeg gikk inn hit. Skikkelig skikkelig homonell altså! - og kun av ting som skjer på tv/ kino..ikke sånn overhysterisk følsom her hjemme,gudskjelov kan man kanskje si... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 17. februar 2007 #519 Del Skrevet 17. februar 2007 Turkis på denne jenta også! Kjøpte faktisk høye turkise kubbelys på Nille for en uke siden, de har jeg brent hver eneste kveld og likevel er de ikke kommet halvveis. Og så kostet de bare 10 kroner stykket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. februar 2007 #520 Del Skrevet 17. februar 2007 Innom med en helge Tipper du blir 2barnsmor den 11.mars jeg, for det er en flott dag å ha bursdag på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå