Burpen Skrevet 9. februar 2007 #461 Del Skrevet 9. februar 2007 Takk for hilsen og tipping i boka mi! Det nærmer seg for oss nå... Du har termin dagen etter meg! Vi får satse på at tida går fort for oss begge! Ha en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. februar 2007 #462 Del Skrevet 9. februar 2007 Innom med en helge- og håper du koser deg i kveld! Må innrømme at jeg er en gammel snikleser i din dagbok også...har fulgt deg til og fra i mange år..men som hos så mange andre legger jeg sjelden igjen så mye spor etter meg!! Nå har jeg iallefall stått frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #463 Del Skrevet 9. februar 2007 Å så koselig med besøk, og så av to helt nye fjes da! til Burpen og Madden. Moro at du også har vært snikleser i min bok da, Madden! Hatt en koselig kveld, fikk kjempegod mat, og det var helt greit å drikke brus, siden 3 andre også gjorde det. Ikke den store partydagen for folket, men hyggelig for det- passa jo meg perfekt! Nå skal jeg sove, Lukas er jo hos mamma, så her er det bare å sove til man våkner- av seg selv.. Skal hente han i tolv tiden da,og før det skal jeg innom å kjøpe blomst til mamma. natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #464 Del Skrevet 10. februar 2007 Sov til mannen vekket meg og spurte om jeg ville spise frokost med han. Klokka var vel litt over ni. Hadde såklart lyst til det. Etter maten dro han en tur for å jobbe litt, jeg ordnet meg og reiste på liertoppen for å handle litt mat og en blomst til mamma. Så henta jeg Lukas. Det hadde gått greit, hosta litt i natt, men ikke våkna av det- sovet til litt over åtte! Da vi kom hjem gikk han og la seg på sofaen spurte etter kosetiger' sin og sovnet..Lot han sov en drøy time. Vi har vært hos pappa. Var og spiste på en kinesisk restaturant sammen. Lukas spiste godt av kylling og pommes frites. Jeg tok biff med bambusskudd og champion- godt! Dro til pappa etterpå og han og mannen drakk kaffe. Lukas lekte med noen leker fra jeg var liten, fikk litt lørdagsgodt og koste seg. Vel hjemme har vi sett først farmen. Og endelig røyk Jarl ut, vi jubla! Så flippa vi over til MGP, jeg var så redd dusty cowshit skulle vinne. Synes jeg hørte de svenske kommentere norges bidrag og slakte det nok en gang. Ganske fornøyd med resultatet. Hun kan i hvertfall synge, det skal jo ikke bare være tull.. Lukas la seg etter farmen, sovna godt og ikke hosta enda!! Jeg og mannen har ligget i hver vår sofa og sett en film på tv2, den var bra den. Nå er det natta. Og jeg har runda 36 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2007 #465 Del Skrevet 10. februar 2007 Fikk litt angst for at Dusty Cowshit skulle vinne alt jeg og Og det ble vill jubel i stua da Jarl tapte tvekampen Gratulerer med 36 uker Gratulerer med morsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 11. februar 2007 #466 Del Skrevet 11. februar 2007 Her i huset var det også vill jubel over at Jarl ENDELIG røk ut!! Han var ikke spesielt sympatisk nei!! Hørtes ut som en fin kveld, godt at det ikke var sånn skikkelig super-fest..for det er ikke spesielt moro når en selv er edru... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. februar 2007 #467 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer med morsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. februar 2007 #468 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer med morsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #469 Del Skrevet 11. februar 2007 Jammen bra det er flere som ikke likte de gutta..og jammen bra de ikke vant! Tror de fleste jubla da Jarl gikk ut, maken til usympatisk mann...Men han var en "god"taper det skal han ha. Rask til på bort og gratulere også. Uansett..godt å få han ut! Takk for gratulasjon på både uker og morsdag. Gratulerer selv med morsdagen, monja Takk for hilsen, Madden - helt enig i at det ikke er spes. moro med fulle folk når man selv holder seg edru..man da vet jeg jo itt om hvor slitsom jeg kan bli... Takk for morsdag- hilsen, Burpen! Neste år er det din aller første, litt magisk det der!! Jeg har fått sove så lenge jeg ville,Lukas kom inn med en forsiktig klem og gratulerte meg. Blomster på bordet og ferdig frokost. Mannen har kjøpt kake også, men den har jeg ikke sett. Vi har bedt mamma og mannen på middag, så da spiser vi sikkert kake etterpå. Lukas hosta så mye i dag at han kasta opp, og han har sovet nesten 3 timer på dagen..noe sier meg at det ikke blir bhg i morgen heller... Hvor lenge skal sånt holde i da... Men nå er han blid og fornøyd, er jo det bare han får litt hvile. Han er spiderman nå. Har arvet klær etter naboen, de hang på snora og det skulle han ha på seg. Så nå løper han rundt i den drakten! - verdens søteste spiderman.. Nå skal jeg begynne på middagen, min favoritt- kyllingrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #470 Del Skrevet 11. februar 2007 Takk for det, LaTraviata, og gratulerer selv på morsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #471 Del Skrevet 11. februar 2007 Sånn når det gjelder graviditeten..har sovet elendig i natt... Tror jeg snart har vondt overalt gitt... Hundre tisseturer og i det hele tatt. men det hikkes og sparkes og dyttes og knuffes i herdig der inne og jeg gleeeeder meg masse masse!! Kan kanskje starte tipping, anyone... Jeg gikk 9 dager over med Lukas, men dette svangerskapet har vært totalt motsatt av det- så jeg selv tror litt før termin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #472 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Lukas har ikke hosta noe i natt, og var i tipp topp form og supert humør da han våkna kvart på sju. Han har gleda seg så veldig til å se barna sine igjen, så jeg tok sjansen idag. Er hjemme om det skal være noe, og sa de bare måtte ringe om han ikke fungerte. Jeg tror nesten helt sikkert det skal gå bra, en gang måtte det jo gå over på han også.. Nå er det pappa'n som sliter mest..men han er på jobb. jeg har vært tett i nesa og begynt å få vondt i halsen i løpet av natten..hadde en lunsj avtale men avlyste..Føler mest for å pusle hjemme og sove... Var innom et senter rett etter levering og fikk kjøpt meg to store svarte t- skjorter, en litt lang svart jakke og truser. Det skal i bag'en..Nå har jeg det meste som skal oppi der, kjøpte med en pakke bixit kjeks også. Vi spiste overhodet ingenting før fødsel var ferdig forrige gang..jeg hadde jo dessuten spydd like før, men kanskje stakkars mannen min trenger noe... og så kjøpte jeg et lite søtt sett i mørk lilla... Nå skal jeg kose meg med en kopp te og avisen! - lenge siden jeg har hatt en hel dag alene nå gitt!! Endret 12. februar 2007 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #473 Del Skrevet 12. februar 2007 Sov over 3 timer midt på dagen jeg..nydelig! Gutta kom hjem litt over fire og vi spiste taco til middag. Så på barnetv med Lukas, mannen dro for å jobbe litt. Han "bytter" jobb mot noe betaling på bil..og da trengs det jo noen timer da. Og nå har vi bestemt oss for at det blir denne toyota landcruiser'n...Så får jeg bare parkere litt avsides til jeg blir godt kjent med den.. Jeg synes i hvertfall den virker veldig ok i fht til å ta barn ut og inn av bilstolene, den var helt k å kjøre også- man må jo venne seg til den. Lukas la seg halv åtte, og jeg har sett på farmen, og ergra meg grønn over hun nye. Er det mulig da Hun kan bare ryke og reise neste mandag når de to skal i duell for min del...Ellers ble jeg litt skuffet over at det hadde blitt en hønse- kakle gård med nesten bare jenter. Baksnakkingen tok jo helt av! Og sjalusi og litt av hvert.. Har skravla med en venninne jeg sjelden prater med til nå, nesten en time. Vi avtalt lunsj neste fredag. I morgen skal jeg på sånn jordmorsamtale på sykehuset kl 15.15, fikk ikke så mye ut av det sist- så hade tenkt å droppe det..men jordmor mente det var lurt i fht det med ammingen...også har de dessuten gjort om der siden jeg var der sist. Mannen blir ikke med, må jo hente Lukas. Litt dum tid, men sånn er det. Nå begynner jeg å vente litt på mannen altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #474 Del Skrevet 12. februar 2007 Har ordna barnevakt til onsdag. Skal ta med mannen på kino, Mars & Venus. Det blir koselig! Deesuten betaler man bare for en billett om man tar med en man er glad i... Men når jeg prøver å bestille på kinocity via nettet, blir det bare surr..Jeg får jo ikke de billettene jeg vil ha..får stikke innom i morgen, og håpe at ikke alt er utsolgt!! Nå skal jeg betale studielånet mitt..forhåpentligvis siste gang... Mamma skal løse det ut og nå er morfars hus solgt, så hun får vel snart de pengene, men sånt kan man ikke bare mase om heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #475 Del Skrevet 12. februar 2007 Æsj..lønn i dag og så over tretusen rett ut av konto...Hater det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #476 Del Skrevet 13. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. februar 2007 #477 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei Kipa! Siden vi er dagboknaboer saa tenkte jeg at det var paa tide aa stikke innom! Haaper formen er ok til tross for lilla gjespeansikt.. oensker deg god bedring (hvis det trengs). Ellers vil jeg tippe at du foeder paa termindatoen min, 8. mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #478 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Takk, Holly Hobbie! Den tippinga di likte jeg godt!! Jeg var bare trøtt, er det enda etter å ha sovet... Ellers er formen bra, ikke lilla eller noe i fjeset altså.. Noen dager duger bare til soving, og i dag er en sånn dag. Men jeg trenger litt energi når Lukas kommer hjem fra barnehagen også- da er det greit å ha slappet av på formiddagen. Spiser litt mens jeg sitter her, skal straks kjøre avgårde..Må ha i meg en halvliter vann først også..kroppen mi suuger til seg salt om dagen...det lille jeg spiser av det, og det er stortsett det som sauser inneholder jeg tar ikke noe ekstra- potetgull og sånn har jeg holdt meg laangt unna den siste tiden, tilogmed gulost. Men nå har jeg gulost på skiva... Skal hente min siste sykemelding også nå, permisjon starter 20 februar, en uke til det- og en måned til termin! Endret 13. februar 2007 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 13. februar 2007 #479 Del Skrevet 13. februar 2007 Skal hente min siste sykemelding også nå, permisjon starter 20 februar, en uke til det- og en måned til termin! ← Herlig følelse å hente siste sykemelding, sant!? Da er vi plutselig så nærme!! Ble du flyttet noe særlig fra menstermin til ul-termin eller? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #480 Del Skrevet 13. februar 2007 mensterminen min er 5 mars... og det er en dato som jeg også kan like...og faktisk en jeg har tenkt mye på som fødedato..må skjerpe meg litt, for jeg kan jo gå over like mye eller mer enn hva jeg gjorde med Lukas også..og da er vi nesten i april da...huttetu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå