Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jannicken
Skrevet

Jeg har en kjole som jeg tenkte å bruke i jula,men den er bare så veldig utringa!Ikke kan jeg bruke BH under, for ryggen er også veldig lav..

Hva gjør dere med slike kjoler,er det noe jeg kan gjøre/bruke så ikke brystene skal FALLE UT???!! :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet det finnes bh`er med stropper du kan feste på forskjellige måter slik at de ikke synes selv under meget utringede klær. Vet ikke hvilket merke det er da men de har det sikkert i skikkelige undertøysbutikker.

Og så går det visst an å kjøpe en slags tape du fester under puppene. Tror de har den på sparkjøp.

Skrevet

Du kan også kjøpe et korsett eller torsolett uten skulderstropper. Dette er glimrende under den type kjoler og er ofte lave i ryggen.

Skrevet

Hvis du klarer deg uten bh men bare er redd for at puppene faktisk skal dette ut av kjolen kan du feste kjolen til huden med dobbeltsidig tape! Det gjør stjernene, og de går jo en del i sånne ting. Men om det er behagelig vet jeg ikke :ler:

Skrevet

Så en slik bh man kunne feste på ulike måter på...Lindex tror jeg. Man kunne velge mellom svart eller hvit.

Ellers har de mye lurt i skikkelige undertøysbutikker. Ta med kjolen eller tegn en strek på ryggen der kjolen slutter, så er du sikker på at undertøyet ikke synes over kanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...