Rexina Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 (endret) Hei. Skal til Kroatia på mandag, og har lyst på ny parfyme i taxfree'en. Har tenkt litt på "Touch of sun" fra LaCoste. Hvordan er denne: holdbarhet, lukt osv? Er den å anbefale? Eller har du en annen parfyme å anbefaler? -Rexina- Endret 1. juli 2006 av Rexina
Søtpotita Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 Har lukta på denne Lacosten og syns den er ganske god. Frisk Ellers kan eg nok ikkje hjelpa deg. Det er jo desse Escada parfymane som er sånn limited summer edition. Lukta på den nye her også og syns den var ganske sommarfrisk, men kanskje litt for søt.
Gjest Virvel Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 Kjøpte sommerutgaven av Cerrutti 1881 i fjor, den er supergod (og superbillig på taxfree, tror jeg betalte mellom 200 og 300 kroner for 100 ml!). Vet ikke om de har den i år også...
lillesky Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 Jeg skal iallefall lukte på Stella McCartney sin Sheer, i sommerutgave. Har hørt at den lukter veldig godt.
Søtpotita Skrevet 1. juli 2006 #6 Skrevet 1. juli 2006 Og så har vel Cacharel ein summer edition av Amour amour?
Gjest Tanita Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 Jeg syns Escada sine er kjempegode! Og JLO Summer Glow, Pluss Paradise Passion fra Naomi Campbell, selv bruker jeg for tiden True Star Gold fra Tommy Hilfiger. Kjempegode!
Rexina Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2006 Tusen takk for alle tips! Skal sjekke de ut i morgen. Ha en god ferie, folkens! -Rexina-
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #9 Skrevet 2. juli 2006 Og så har vel Cacharel ein summer edition av Amour amour? ← Er den dyr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå