Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Gjest Malin 33
Skrevet

Jeg og samboeren har lenge pratet om å ha trekant. Med en ekstra gutt. Både jeg og ssamboeren har fantasert lenge om att jeg skal bli tat i rompa og vagina samtidig. Noen med erfaring på dette området?

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, vi har hatt trekant med både mann og kvinne flere ganger og vi synes begge at det er opphissende. Hun liker best å bli tatt bak mens hun suger den andre, samt det å bli kost med av to personer. Har selv en fantasi om å prøve "sandwich" med henne, men det har hun ikke vært klar for enda og jeg vil ikke stresse henne med det. Vi har forøvrig et veldig godt sexliv og vi lever ut noen av fantasiene våre og vi mener at det har vært med på å styrke forholdet vårt. :)

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet
Jeg og samboeren har lenge pratet om å ha trekant. Med en ekstra gutt. Både jeg og ssamboeren har fantasert lenge om att jeg skal bli tat i rompa og vagina samtidig. Noen med erfaring på dette området?

På forhånd takk:)

Jeg har ingen erfaring, vi prater om å gjøre det med et annet par men jeg vet ikke om jeg er klar. Kjæresten min har vært med på trekanter tidligere når han var singel men ikke i parforhold. Tilbakemelding mottas med takk til ei som er usikker. Skorpion 72

Gjest d'Arc
Skrevet
Jeg har ingen erfaring, vi prater om å gjøre det med et annet par men jeg vet ikke om jeg er klar. Kjæresten min har vært med på trekanter tidligere når han var singel men ikke i parforhold. Tilbakemelding mottas med takk til ei som er usikker. Skorpion 72

Nå er det jo en gang sånn at man ikke gjør ting man er usikker på.

Skrevet

Hvor finner dere en ok gutt da? Eventuelt et ok par for de som ønsker seg det?

Gjest Gjest
Skrevet

Første gangen noen går til en trekantopplevelse, så er man usikker. Det sier seg selv. Det som er viktig er at lysten er sterk. Da overvinner man usikkerheten, og paret kan belage seg på mange spennende opplevelser sammen.

Gjest d'Arc
Skrevet
Første gangen noen går til en trekantopplevelse, så er man usikker. Det sier seg selv. Det som er viktig er at lysten er sterk. Da overvinner man usikkerheten, og paret kan belage seg på mange spennende opplevelser sammen.

Ja, jeg forklarte hva jeg egentlig mente, til henne, over en PM.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor finner dere en ok gutt da? Eventuelt et ok par for de som ønsker seg det?

Treffsteder på nettet, eller på vanlige utesteder. Men man skal bruke litt tid på å bli kjent med den tredje, og gjerne møtes til en middag alle tre, uten å ha sex den kvelden. Paret må jo "kvalitetssikre" den tredje. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, jeg forklarte hva jeg egentlig mente, til henne, over en PM.

Godt gjort å sende PM til et uregistrert nick... ;)

Skrevet

...det er det vel mange som gjør, tror jeg. Mange lever vel hele livet sitt på den måten.

Gjest d'Arc
Skrevet
Godt gjort å sende PM til et uregistrert nick... ;)

Siden du lurte, så registrerte hun Mia seg akkurat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...