Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Ja...rett og slett; åssen sier du det? (hvis noen klarer å forklare det)
Gjest gjesta Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 Bare et lite apropos: Her kan du høre lydsnutter med korrekt uttale av diverse motehus.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 (endret) Fantastisk side! Nå mangler jeg bare en side som forklarer meg hvordan jeg uttaler de håpløse franske vinene. Endret 1. juli 2006 av Hedda Gabler
Gjest gjesta Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 Hihi, jeg googla litt og fant faktisk The "Living, Audio" Wine Dictionary! Det er ikke sikkert den inneholder noen uttaler du lurer på, men litt artig likevel!
mee mee Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Bare et lite apropos: Her kan du høre lydsnutter med korrekt uttale av diverse motehus. ← morsomt.. men fikk du opp at du måtte laste ned et program for å kunne høre?
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 RealPlayer, antar jeg? Fikk ikke beskjed om noe siden jeg har den fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå