Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Dette har rett og slett blitt et ekkelt sted hvor det er et fåtall bitcher som virkelig får utfolde seg i all sin galskap. Ha et godt liv videre.
Gjest Piper Skrevet 1. juli 2006 #9 Skrevet 1. juli 2006 Hvilken gjest var du, forresten? ← Godt spørsmål
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #11 Skrevet 2. juli 2006 Godt spørsmål ← Mulig at det er en av alle de gjestene nettopp du er etter med spydigheter.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #13 Skrevet 2. juli 2006 husj og hå! Vi vil ikke ha deg her uansett mvh kg
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #14 Skrevet 2. juli 2006 husj og hå! Vi vil ikke ha deg her uansett mvh kg ← Skjønner at KG er et forum for faste brukere med et visst antall tusen innlegg. Alle andre er tydligvis ikke velkommen.
Titti72 Skrevet 2. juli 2006 #15 Skrevet 2. juli 2006 Skjønner at KG er et forum for faste brukere med et visst antall tusen innlegg. Alle andre er tydligvis ikke velkommen. ← Husk nå at ale har vært nye her inne en gang. Det er bare det at det er frustrerende med ferige gjester som kommer inn i en tråd og lirer av seg en masse skit før h*n forsvinner. Og ikke kan vi blokkere gjest heller, så da går det ikke an å overse h*n.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #16 Skrevet 2. juli 2006 Skjønner at KG er et forum for faste brukere med et visst antall tusen innlegg. Alle andre er tydligvis ikke velkommen. ← Tok du ikke spøken
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #17 Skrevet 2. juli 2006 Husk nå at ale har vært nye her inne en gang. Det er bare det at det er frustrerende med ferige gjester som kommer inn i en tråd og lirer av seg en masse skit før h*n forsvinner. Og ikke kan vi blokkere gjest heller, så da går det ikke an å overse h*n. ← Det er heller ikke noe hyggelig for oss gjester å bli sablet ned av registrerte brukere som kommer i flokk med sin utskjelling. Vi kan heller ikke blokkere registrerte brukere.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #18 Skrevet 2. juli 2006 Tok du ikke spøken ← Nå skrev ikke jeg det innlegget - men tillater meg å svare likevel. Det er ikke så lett å forstå hva som er spøk og hva som ikke er det. Det er en del registrerte brukere som sabler ned gjester over en lav sko her. Selv forsøker jeg å unngå den galeste av dem alle, men det hjelper lite når vedkommende kommer inn i en tråd jeg er i med høye kneløft og dritt i fingrene. For min del løser jeg det ved å forlate tråden, så det er ikke mer problematisk enn det, men når en rekke gjester reagerer på dette mennesket i tillegg til at registrerte brukere har slettet seg pga vedkommende - virker det litt merkelig at hun får lov å holde på sånn.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #19 Skrevet 2. juli 2006 Så lenge gjester oppfører seg får de ikke kjeft! Jeg har skrevet som gjest flere ganger og aldri fått pepper for det.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #20 Skrevet 2. juli 2006 Så lenge gjester oppfører seg får de ikke kjeft! Jeg har skrevet som gjest flere ganger og aldri fått pepper for det. ← Man kan da godt oppføre seg selv om man er uenig. Er det registrerte brukere som skal bestemme hva det skal være enighet om her?
Anbefalte innlegg