Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 med kjæresten. Ja, sikkert. Hvor dum tror hun vi er da?
fuerza Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Lurer på hvorfor VG (eller var det DB?) gidder å bruke hele forsiden på å fortelle at Carola ikke har hatt sex med kjæresten. Er det bare jeg som ikke bryr meg om sexlivet til carola..?
Gjest Banana Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 På kjendis.no ville ikke Carola utdype om hvorfor kjærligheten enkelte ganger er vanskelig..det ble for mye å utlevere...Men å fortelle "hele verden" at de enda ikke har hadd sex er ok...
Gjest d'Arc Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 Det bryr meg røva om hu har hatt sex med kjæresten sin eller ikke. At de fyller hele VG-forsiden med det tullet er jo helt utrolig
Gjest Hedda Gabler Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 Jeg har hatt sex med kjæresten min. Hvor er VG nå da???
Gjest d'Arc Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 Jeg har hatt sex med kjæresten min. Hvor er VG nå da??? ← *noterer*
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 Det bryr meg røva om hu har hatt sex med kjæresten sin eller ikke. At de fyller hele VG-forsiden med det tullet er jo helt utrolig ← Det samme tenkte jeg da jeg så det!
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #8 Skrevet 2. juli 2006 På kjendis.no ville ikke Carola utdype om hvorfor kjærligheten enkelte ganger er vanskelig..det ble for mye å utlevere...Men å fortelle "hele verden" at de enda ikke har hadd sex er ok... ← Vel, jeg ville nå ha syntes et kjæresteforhold var vanskelig om man ikke kunne ha sex...
BMD Skrevet 2. juli 2006 #9 Skrevet 2. juli 2006 Teit og fordummende førsteside - jada, men virket den? _Kjøpte_ dere avisa?
Latsabb Skrevet 2. juli 2006 #10 Skrevet 2. juli 2006 Selv kjøper jeg av prinsipp ikke aviser som inneholder ordene "sex", "vær" eller "Aylar" på forsiden. Jeg leser m.a.o ikke aviser.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. juli 2006 #11 Skrevet 3. juli 2006 Teit og fordummende førsteside - jada, men virket den? _Kjøpte_ dere avisa? ← Nope! Kjøpte ikke avisa. Kanskje hun prøver å bli den neste Britney? Ung og uskyldig. Kan virke slik med alle operasjonene hun har tatt i det siste. Jakter på ungdommen igjen.
punktom Skrevet 3. juli 2006 #13 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Selv kjøper jeg av prinsipp ikke aviser som inneholder ordene "sex", "vær" eller "Aylar" på forsiden. Jeg leser m.a.o ikke aviser. ← Jeg kan også tilføye "VG" til min liste. Endret 3. juli 2006 av punktom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå