Gjest care Skrevet 20. desember 2002 #1 Skrevet 20. desember 2002 En kompis av meg har kommet i kontakt med en thailansk skredder. Han har da bestillt noe skreddersydd klær av han. Han var fornøyd med prisen og snittet. Fikk så tilbud om at han kunne komme til Norge og ta i mot bestillinger mot en ok pris, men da måtte han skaffe han flere kunder, slik at det skulle bli lønnsomt. Ja, ok, så gjorde han det da. Flere kastet seg på. Mange bestilte seg kjoler til jul og nyttår, og de ble lovet at det skulle komme frem i tide før jul. Nå har kompisen min blitt litt "shaky" fordi mannen svare ikke på mail eller telefon, og kundene i norge begynner å pusche på naturlig nok. Noen har allerde betalt for kjolene. Nå har imdlertid han fått beskjed via noen andre at det er redsel for terror i thailand og at han derfor ikke får sendt avgårde forsendelsen. Hallo, tenker jeg dette må være en spøk. Har noen av dere hørt om denne terrorredselen?? Heller lukter det bare svindel av hele saken?
Malou Skrevet 21. desember 2002 #2 Skrevet 21. desember 2002 Angående risikoen for terror i Thailand så vet jeg ikke noe helt sikkert, men jeg kan huske at jeg i løpet av høsten en gang hørte noe på radioen her i Danmark om at Thailand var et av stedene "noen" (muligens et reisebyrå) advarte mot mulig fare for terror i Thailand. Så "unnskyldingen" er ikke nødvendigvis helt uten troverdighet. En kollega av meg er forøvrig i Thailand for tiden. Når jeg snakket med han før han dro sa han "at terror kan forekomme hvor som helst", så det er tydelig at han har hørt noe lignende det jeg har hørt. Håper hvertfall at dere får det dere har betalt for og at problemet løser seg. Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2002 #3 Skrevet 27. desember 2002 Jeg har akkurat vært på ferie i Thailand. Der var det mindre terrorister enn det er på Hardangervidda.
Malou Skrevet 31. desember 2002 #4 Skrevet 31. desember 2002 Jeg har akkurat vært på ferie i Thailand. Der var det mindre terrorister enn det er på Hardangervidda. Kjære gjest, Hvordan i all verden vet du at det ikke var noen terrorister i Thailand? Er du typen som kan kjenne en terrorist når du ser en? Det har forøvrig vært snakk om en overhengende terrorist fare på vestlige turistmål (som Bali etc). Men hvor reell denne trusselen er kan selvfølgelig diskuteres. Sånn som verden har blitt er det vel fare for terror over det meste av jorden.... Men jeg er veldig veldig imponert over konklusjonen du trekker over Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå