Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Han forstår så klart ikke hvordan den kan ha kommet inn der..

Skrevet

Snakk om å satse, tenk om den ble knust.

Gjest Gjest
Skrevet

Han ville vel bare få spredd litt lys "where the sun doesn't shine"... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Sorry, men skjønner ikke at dere kan le av det her.

Utrolig smertefult og ekkelt.

Og hvis det er gjort uten hans villje er det jo helt horribelt.

Skrevet

Åå, det er så irriterende når sånt skjer. Så frekt å snike lyspærer i rumpa til folk uten at de merker det. :sur:

Skrevet
Dette her har jeg lest før!

haha, leste visste litt feil. Trodde du skrev at dette hadde du GJORT før.

Skrevet
Han ville vel bare få spredd litt lys "where the sun doesn't shine"... :ler:

Så en gang på Jackass der en fyr stakk inn en liten lekebil. Men en lyspære?!? :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hater de morgenene jeg våkner med lyspærer i ræva - dagen er ikke helt den samma liksom

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er dette mulig uten å knuse lyspæren? Må jo være utrolig mye slark i ringmuskelen der ja :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan er dette mulig uten å knuse lyspæren? Må jo være utrolig mye slark i ringmuskelen der ja :ler:

Eller så er det en del slark med anatomikunnskapene dine :forvirret:

Skjønner ikke hvordan dette kan være morsomt for dere, det er jo et forferdelig overgrep mot den personen det gjelder. Og ja, det er faktisk mulig å få gjenstander puttet inn i endetarmen uten at man nødvendigvis vet det selv.

Gjest d'Arc
Skrevet

Skjønner ikke hvordan dette kan være morsomt for dere, det er jo et forferdelig overgrep mot den personen det gjelder. Og ja, det er faktisk mulig å få gjenstander puttet inn i endetarmen uten at man nødvendigvis vet det selv.

Ølflasker også. Jeg leste nemlig om det engang.

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Ikke pokker at man greier å kjøre inn en lyspære i analen på noen, uten at han/hun merker det.. Jeg tror stakkarn har lagd en passende unnskydning for legen sin skyld.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg syns det høres ut som en slags fengselsrelatert hevnaksjon eller noe. Tenk så redd han måtte være som visste at det var en lyspære i rumpa som kunne knuse ganske lett! *grøss*

Gjest gjest1
Skrevet
haha, leste visste litt feil. Trodde du skrev at dette hadde du GJORT før.

BRØL :O

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke pokker at man greier å kjøre inn en lyspære i analen på noen, uten at han/hun merker det..

Hvis han var dopet så er det meget mulig å gjøre noe sånt. Faktisk, enten du vil tro det eller ei.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva da? Har du opplevd noe i den retningen kanskje? Han kan være glad det ikke var et lysstoffrør han fikk inn. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...