Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, jeg møter en gutt og blir betatt... Noen ganger går det over i forelskelse, noen ganger går det over i ingenting og en sjelden gang innimellom går det over til et eller annet rart. Jeg er i en sånn rar situasjon nå. Jeg møtte en fyr for en stund siden, og ble mer og mer betatt av han. Jeg var sikker på at jeg holdt på å bli forelska, men så har det bare blitt sånn som det blir innimellom.... Hvordan skal jeg forklare det... jeg elsker å ligge inntil han, elsker å ha armene hans rundt meg, elsker at han koser med meg, elsker å sove med han og elsker å kyssse han noen ganger. og med noen ganger mener jeg at noen ganger kan jeg bare kysse og kysse og bli helt revet med og føle masse... men det er liksom ikke like ofte som når jeg er forelsket... så jeg gjorde det slutt med han. føltes litt trist og jeg savner han utrolig. savner å sove med han, savner å se film med han. men han er forelska, og jeg er ikke. vi hadde nesten sex en gang, men jeg avbrøt fordi det ikke føltes riktig. er dette normalt? :sjenert: skulle litt ønske jeg bare kunne ha en gutt og kose med jeg, men det blir jo ikke rettferdig når han vil noe mer...

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ganske normalt å ønske seg nærhet, selv om man ikke er forelsket. Og det at du ikke ville ha sex med ham, fordi det ikke kjentes riktig for deg, er vel også temmelig normalt. Det er jo iallefall fint at du ikke utnytter noen som du vet har følelser for deg. Kanskje dere blir venner en dag :)

Tror rett og slett at du er ganske normal jeg :)

Gjest Godjenta79
Skrevet

Forelska i forelskelsen kaller vi det :) Opplevd det mange ganger jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...