Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 This shampoo eliminates and prevents dull, yellow tones to your hair and counteracts brassiness. The formula increases lustre, texture and body through a natural humectant complex. This shampoo works as a refreshing toner between color services and is gentle enough for every day use. Noen som ordrett kan oversette dette for meg? Da blir jeg veldig glad! Er dårlig i engelsk..
wind-up bird Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 This shampoo eliminates and prevents dull, yellow tones to your hair and counteracts brassiness. The formula increases lustre, texture and body through a natural humectant complex. This shampoo works as a refreshing toner between color services and is gentle enough for every day use. Noen som ordrett kan oversette dette for meg? Da blir jeg veldig glad! Er dårlig i engelsk.. ← Prøver her (det gikk litt fort i svingene, setningene er ikke de beste, men tror hovedpoenget er med ): Denne shampooen motvirker kjedelige gultoner og bronsetoner i håret. Den inneholder stoff som øker skinn (altså refleks), tekstur og tykkelse på håret. Den virker som en oppfriskende toning mellom farging og er skånsom nok til å bruke hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Tusen takk! Så hvis jeg forstår riktig så kan den FJERNE gulskjær fra håret og ikke bare forhindre at det skjer?
wind-up bird Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 ja, det står eliminates (eliminerer/tar bort), så da mener KMS at den skal klare det i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå