Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Smurte meg med den i går, og i dag hadde jeg ikke fått noe farge i det hele tatt..

Flere som har opplevd dette? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det vel heller motsatt - aldri, aldri skal jeg undervurdere selvbruningseffekten i denne igjen! ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Her er det vel heller motsatt - aldri, aldri skal jeg undervurdere selvbruningseffekten i denne igjen!  ;)

Ble du alt for brun og flekkete? Nå vet jeg ikke om jeg tør å prøve den jeg har kjøpt...

Skrevet
Smurte meg med den i går, og i dag hadde jeg ikke fått noe farge i det hele tatt..

Flere som har opplevd dette? :forvirret:

Her gjelder det å skynde seg sakte altså.. får neppe noe effekt eller farge etter ETT døgn da vet du....

Har brukt den selv nå i ca 1 mnd og jeg har fått en fin glød. Man blir ikke sånn solariebrun akkurat. For å få sånn farge må man vel nettopp, i solarium - eller bruke den ekte sola ;)

Skrevet

Du må smøre på flere ganger for at det skal synes noe særlig. En smøring gir nyanseforskjell, to smøringer er merkbart.

Catzy

Skrevet
Ble du alt for brun og flekkete? Nå vet jeg ikke om jeg tør å prøve den jeg har kjøpt...

Jepp, det ble jeg! :ler:

Trodde ikke det var noe særlig action i sånne produkter, så klattet ivrig på slik jeg gjør med bodylotion. Anbefaler vel egentlig ikke denne fremgangsmåten, men farge, det fikk jeg iallfall!

Har prøvd noen ganger i etterkant, trikset er vel å smøre litt nøyere enn jeg gjorde, men det er vel ankepunktet mitt med den slags produkter; hvorfor smøre nøye hver morgen og få litt farge istedenfor å smøre nøye ca hver 5. dag med vanlig selvbruner?

Skrevet

Den fungerer godt på meg, såg en liten forskjell etter bare 1 gang. Smører meg ca annenhver dag, og har fin farge nå.

Og så lukter den godt!!

Gjest Gjest
Skrevet

Smitter den ikke av på klærne da?

Måkanskje la den tørke godt inn før man ler seg....

Gjest gjest1
Skrevet

Den smitter litt ja. Både lakenet og puten min har fått noen heller ulekre rosalignende flekker etter at jeg har brukt denne noen dager på rad. Nå har det vært varmt og jeg har sikkert svettet litt om natten. På klærene har jeg ikke sett noe - men har ikke gått i hvitt da.

Gjest d'Arc
Skrevet

Noe jeg har lurt på lenge.

Om man bruker selvbruningskrem får man i tillegg ordentlig solfarge på kroppen?

Altså, trenger sola igjennom? (dumt spørsmål, men shit au)

Litt kjedelig om jeg begynner med det nå, og idet jeg slutter, så har jeg ikke fått NOE farge fordi sola ikke trenger igjennom selvbruningsgjørma.

Skrevet

Jeg smører meg med den for å bevare fargen fra ferien. Og det funker :) Men den smitter litt av ja, smittet av på mine hvite topper, selv om jeg ikke smører tykt på og lar den tørke lenge før jeg kler på meg.

Skrevet

Litt kjedelig om jeg begynner med det nå, og idet jeg slutter, så har jeg ikke fått NOE farge fordi sola ikke trenger igjennom selvbruningsgjørma.

Selvbruningskrem beskytter ikke mot sola (hvis ikke det står oppgitt spf på flasken da, men det har ikke jeg sett noe sted), så det er ingen fare for at man jukser litt mens man bygger opp en ordentlig brunfarge :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Selvbruningskrem beskytter ikke mot sola (hvis ikke det står oppgitt spf på flasken da, men det har ikke jeg sett noe sted), så det er ingen fare for at man jukser litt mens man bygger opp en ordentlig brunfarge :)

Og det betyr selvsagt også at du må huske solkrem!

Gjest Tanita
Skrevet

Min erfaring er at natusan sin er bedre. Med Dove sin, blir det bare skjolder og gulfarve.

Gjest Gjesta
Skrevet

På meg blir Dove`en brun og fin, men lukter jævlig, selv om den lukter mindre og mindre for hver gang...

Natusan får jeg ikke noe farge av i det hele tatt.

Skrevet

Hvordan får dere smurt dere med dene på ryggen? ;) Sliter litt der, jeg så er litt blekere på rygg..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har opplevd å få farge i sola med selvbruning, men i solarium derimot, får jeg ingen farge.

Selvbruningen blokkerer for fargen :forvirret:

Skrevet (endret)

er dette denne som er på reklamen på tv?? funker den altså?

blir ikke fargen borte når man dusjer? pleier jo det med vanlig selvbruning...(de jeg har prøvd i allefall)

Endret av Angelfairy
Gjest Gjest
Skrevet

Liker ikke Dove sin, men L'Oreal sin NutriSun er kjempebra. Bruk solkrem over denne, da er du beskyttet i solen. Selvbruningen blokkerer ikke for solen dersom der ikke er solfaktor, og de fleste selvbrunere har ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...