Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Salg! :)

Fant ikke noe jeg ville ha der, men kanskje dere andre finner noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset!

Gjest gjest1
Skrevet

Takk! Jeg kommer nok til å bestille et par sneakers fra Valsport (hvite med blå dekor).

Skrevet

jo jeg skal bestille noe....vet ikke helt hva ennå men

Gjest d'Arc
Skrevet

Prisene som står der; Er det det de koster, eller skal jeg trekke ifra 50% (evt 30%)?

Gjest gjesta
Skrevet (endret)
Prisene som står der; Er det det de koster, eller skal jeg trekke ifra 50% (evt 30%)?

Merket Bronx er det tydeligvis 50% på, mens det er 30 % på de andre. Prisene som står er ordinær pris. Rabattene kommer tydeligvis i tillegg ;)

Takk for et supert tips TS!

Endret av Sprilla
Skrevet

Synes det er altfor mye plunder med å bestille så dyre varer på nettet. For ett par år siden så bestilte jeg noen tøffe sko derfra - men endte opp med å motta skoene i feil størrelse. Etter mye klabb og babb så fikk jeg da lov til å returnere disse - men jeg måtte jo selv bekoste portoen :overrasket: I tillegg var det omkostninger lagt til de nye skoene jeg fikk ettersendt ... nei, ferdig med nett-kjøp derfra.

La Redoute er et av de få stedene jeg handler fra på nettet. Der har jeg konto og slipper å betale før jeg får prøvd tingene hjemme i fred og ro ... Når jeg returnerer noe derfra så er det skikkelige rutiner på dette - noe som er utrolig viktig når man handler på nettet.

Skrevet

Dumt at alle andre enn Bronx-sko var kun 30%. Tidlegare år har alle hatt 50% avslag.

Trur eg droppar å kjøpa sko der i år, sjølv om eg såg nokre eg godt kunne tenkt meg.

Gjest gjesta
Skrevet

Søren, jeg fant opptil flere par herresko jeg kunne tenkt meg jeg, men de er jo for store. :sur:

Gjest gjesta
Skrevet

Er det noen som vet om dette salget bare er på nettet, eller om det er de samme prisene i den fysiske butikken deres også?

Gjest Gjest
Skrevet
Dumt at alle andre enn Bronx-sko var kun 30%. Tidlegare år har alle hatt 50% avslag.

Trur eg droppar å kjøpa sko der i år, sjølv om eg såg nokre eg godt kunne tenkt meg.

Du har misforstått! Alle Bronx sko er det 50% på, resten er det kun 30% på. Nå ble du vel glad!? :)

Skrevet

Du har misforstått! Alle Bronx sko er det 50% på, resten er det kun 30% på. Nå ble du vel glad!? :)

Det var jo nettopp det Årolilja skrev..

Gjest Gjest
Skrevet

ooops, der gikk det litt fort i svingene.. Prøvde bare å hjelpe!

Gjest gjesta
Skrevet

Massevis av takk for tipset! Jeg endte opp med disse, og er kjempefornøyd! :-D

Gjest Gjest
Skrevet

Er det inn lenger med støveletter da? Trodd det var trend i fjor sommer jeg. Og likedan med joggiser, er ikke det på vei ut, det også?

Når det er sagt er jeg sugen både på støveletter og joggiser fra Bronx da, har sett på dem lenge, men vil ikke kjøpe hvis det er "yesterdays news".

Noen som vet hva slags skotøy som blir mote til høsten? (Det kan jeg foresten starte ny tråd på...)

Gjest gjesta
Skrevet

Både støvletter og joggesko vil jo alltid være in i en eller annen utforming, men jeg aner ikke noe om skomote verken nå eller til høsten. (Jeg er en av dem som synes man skal ha på seg det man liker, uavhengig av hva moteskaperne bestemmer seg for å tjene penger på i inneværende sesong. :tunge1:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...