Polyester Skrevet 9. november 2021 #21 Skrevet 9. november 2021 (endret) 18 år gammel tråd? Brukere her inne (og de fleste som leker heks) er yngre enn denne tråden. Og er ikke"paganist" bare det samme som hedning? Endret 9. november 2021 av Polyester
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #22 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg betegner meg selv som paganist 😊 var innom wicca, men paganist som sekkebetegnelse passer meg nok bedre. Anonymkode: da43d...783 Kult at vi er flere 😊 Anonymkode: 3d53a...45c
Tuula95 Skrevet tirsdag kl. 19:21 #23 Skrevet tirsdag kl. 19:21 Ser dette er en veeldig gammel tråd, men tenkte å tipse om trossamfunnet Nordens paganister. Har flere arrangementer årlig, gratis å bli medlem. Får gunstige priser på kurs, arrangementer, workshops og camp ved å være medlem. -Planlegges en paganistisk camp nå til sommeren 10-20 juli 2026 Sjekk de ut på facebook nordens paganister og nettsiden deres: nordenspaganister.no
debatant Skrevet tirsdag kl. 22:59 #24 Skrevet tirsdag kl. 22:59 jordbær skrev (På 20.12.2002 den 21.12): Jeg er ikke så flink til å forklare, derfor copypaster jeg litt fra nordisk paganistforbund:) Kilde: http://pagan.fotspor.net/ Så paganister minner mye om hinduister, som behandler millioner av mennesker som dritt, for så å tilbe kuer og andre dyr?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:03 #25 Skrevet tirsdag kl. 23:03 debatant skrev (2 minutter siden): Så paganister minner mye om hinduister, som behandler millioner av mennesker som dritt, for så å tilbe kuer og andre dyr? Kor les du at paganistar behandler millioner av menneske som dritt? Anonymkode: b7e92...240
debatant Skrevet i går, 10:21 #26 Skrevet i går, 10:21 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kor les du at paganistar behandler millioner av menneske som dritt? Anonymkode: b7e92...240 Det er slik hinduister behandler lavere kaster i dag. I Norge hadde vi en hedensk tradisjon før vi ble kristnet. Der en offeret mennesker og dyr for å behage Tor, Odin og co. Er det ikke redelig å eksponere disse sidene av hedenskapen også? Endret i går, 12:54 av debatant
debatant Skrevet i går, 12:52 #27 Skrevet i går, 12:52 (endret) Dobbel post. Endret i går, 12:53 av debatant
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå