Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hvordan får jeg RETTe bryn, altså ikke noe spesielt med bøy på... har hørt at man aldri skal nappe brynene oppå? altså bare under...??? men jeg har tatt oppå mangen ganger jeg... ikke vert noe fare med det.. hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Klippet fra denne linken

"Det kan være vanskelig å nappe sine egne bryn. Når du skal nappe bryn er det viktig å ha en god pinsett!! Jobb alltid i godt lys. Napp aldri brynene i overkant.

Fjern alle hår mellom øyebrynene og nesen. Deretter napper du de hårene som tydelig vokser for seg selv under brynkanten din. Napp ett og ett hår slik at du har kontroll. Det kan være lurt å få en profesjonell til å nappe brynene dine den første gangen. Be om et speil slik at du har kontroll. Senere napper du der det er ettervekst. Noen hår er lange og det kan være vanskelig å se hvor de starter. Prøv å følge håret helt til roten, det er lett å få hull steder hvor du ikke ville fjerne hår. Er hårene dine veldig lange kan det være en fordel å trimme de med en liten saks. En øyebrynsgele vil hjelpe viltre bryn, å holde seg på plass."

Endret av Scorpina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...