Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke slik at reservasjon for salg gjelder for Telenor også?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men bedrifter du har et kundeforhold til kan fritt ringe deg selv om du er reservert.

Skrevet
Ja, men bedrifter du har et kundeforhold til kan fritt ringe deg selv om du er reservert.

Hm. Ok. Kan man gjøre noe med det?

Skrevet

Be de sette deg på en nektliste, si at du ikke ønsker å bli kontaktet. Tror de fortsatt kan ringe deg, men det er jo verdt et forsøk.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blir oppringt av telenor en gang i året. Jeg spurte om jeg kunne bli sletta av lista (har ikke noe kundeforhold til dem, det har jeg ikke hatt på 5 år), men han fortalte at det ikke var mulig...Så jeg får vel bare finne meg i de telefonene en gang i året.

Noen av selgerne er forøvrig ganske frekke. En venn av meg sa ja til å få tilsendt tilbudet pr post. Da hadde plutselig selger overflyttet abonnementet til telenor. :overrasket: Så jeg passer på å si "nei" til alt de spør omnår de ringer...

Skrevet

Telenor har heldigvis forbedret seg en del det siste året.

De har gitt flere useriøse selgere sparken, men kan selvfølgelig ikke garantere arbeidsmetoden for enhver ansatt siden noen får bonus pr. salg/tilbakekjøp.

Hvis du ikke ønsker å bli oppringt er det fullt mulig å bli slettet av lista. Bare ikke alle selgere hos Telenor som vet det......

Send en faks (hvis du er bedrift) eller mail (hvis du er privat), så kan de slette deg.

Skrevet
Telenor har heldigvis forbedret seg en del det siste året.

De har gitt flere useriøse selgere sparken, men kan selvfølgelig ikke garantere arbeidsmetoden for enhver ansatt siden noen får bonus pr. salg/tilbakekjøp.

Hvis du ikke ønsker å bli oppringt er det fullt mulig å bli slettet av lista. Bare ikke alle selgere hos Telenor som vet det......

Send en faks (hvis du er bedrift) eller mail (hvis du er privat), så kan de slette deg.

sendte mail i går.

Begynner bli lei av selgere som blir nedlatende når jeg ikke vil ha de gode tilbudene deres.... Saken er at jeg ikke vil binde meg for 12 mnd! Og de er utrolig "flinke" til å jevnlig komme med nye tilbud der en helt riktig kan spare noen kroner. Men med å binde seg over 12 mnd kan en heller ikke shoppe fritt...

Skrevet

Bare litt sånn til info....

Å være kunde hos Telenor er ikke bare dumt. Det fikk jeg og min søster smertelig erfare..... Vi skulle begge to flytte omtrent på samme tid. Vi bodde på forskjellige plasser og skulle flytte til forskjellige plasser. Vi hadde forskjellige teleoperatører også.

Ingen av oss fikk flyttingen utført til avtalt tid. Ingen av oss fikk hjelp. Ingen av oss fikk stengt abonnementet i gammel adresse.

Etter tips fra en venninne, flyttet vi begge abonnementene over til Telenor som hjalp oss med en gang :)

Vet at mange er imot Telenor. Noen pga telefonselgere. Andre fordi de har hørt hva andre sier, men ikke helt vet hva de snakker om.

Jeg ville bare bruke en billigere operatør.

Jeg har funnet ut at det er greit å bruke andre teleoperatører så lenge du ikke trenger hjelp til å taste telefonnummer. Men så snart du trenger hjelp, skal flytte, får feil på linjen o.l, så lønner det seg å være hos Telenor som har et nettverk som fungerer.

Skrevet

Det er vel ingen ubetinget sannhet. Har selv hatt store problemer med telenor ang dette (å bytte operatør og andre problemer og forespørsler)

Gjest Gjesta
Skrevet
Men så snart du trenger hjelp, skal flytte, får feil på linjen o.l, så lønner det seg å være hos Telenor som har et nettverk som fungerer.

Akkurat.

Jeg sa opp ADSL, fasttelefon og et antall mobilabonnementer hos Telenor pga den fantastiske servicen deres.

Det tok dem bare fire måneder å slå fast at diagnosen som jeg og den første teknikeren jeg snakka med stilte var riktig: Modemet mitt var ødelagt.

Så jeg sa takk for hjelpa, shoppa rundt og sparer flere tusen i året.

Skrevet

Er nok mye forskjellig kundebehandling hos alle operatører.

Jeg har heldigvis bare gode erfaringer med Telenor :)

Gjest Gjest
Skrevet
Er det ikke slik at reservasjon for salg gjelder for Telenor også?...

Nei, telenor er ikke blant de du kan nekte

Gjest Gjesta
Skrevet
Nei, telenor er ikke blant de du  kan nekte

Jo, du kan nekte alle du ikke har et kundeforhold til å ringe deg for telefonsalg.

Telenor er på ingen måte unntatt fra regelverket, men svært mange (de fleste?) har et aktivt kundeforhold til dem, og kan dermed oppringes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...