Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Betyr det mye for deg at typen har mange venner??
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Det kan jo være 1000 grunner til at en mann ikke har mange venner. Gutter pleier å vanke i store gjenger, men ikke dermed sagt at han egentlig er venner med dem. Bekjente eller et sted mellom bekjente og venner kaller jeg det heller. De har vel som regel et par stk som er virkelig nære og det er jo fint. Ikke viktig at han har mange venner, men at de han har er gode. Lurer på hva du legger i begrepet venner og jeg. Noen mener at folk som har et veldig overfladisk forhold og som er sammen på forspiel og fest er venner, mens jeg mener at en ordentlig venn er en man kan stole på og dele alt med.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Nei, men jeg skulle ønske han hadde en eller to. Slik det er nå er jeg og hans foreldre de eneste han omgås bortsett fra de han jobber med (altså ser i korte glimt på arbeidsplassen, det er IKKE et sosialt yrke han har).
Gjest LilSweetie Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Tja, mange er vel ikke så viktig. Men som Gjest sier, så er det viktig at han har et sosialt liv utenom meg. Og da er det en fordel om han har venner. Jeg vil gå ut og ha det hyggelig med mine venner uten at han skal få dårlig samvittighet, og da er det viktig at han også gjør det samme innimellom. Dessuten er jeg veldig tilhenger av å være sammen flere mennesker av begge kjønn (noe få andre på dette forumet driver med virker det som??), og da er det hyggelig om han har venner som kan være sammen med oss og mine venner. Kjæresten min har venner, men jeg oppmuntrer han gjerne til å være mer sammen med dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå