Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Noen som har tips på hva jeg kan spise når jeg får lyst på noe godt?? Jeg tåler nesten ingen frukt, nøtter tåler jeg ikke heller. Og godteri spiser jeg ikke pga sukkeret.... Drikker ikke brus, eller spiser chips.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Noen som har tips på hva jeg kan spise når jeg får lyst på noe godt?? Jeg tåler nesten ingen frukt, nøtter tåler jeg ikke heller. Og godteri spiser jeg ikke pga sukkeret.... Drikker ikke brus, eller spiser chips. ← Hmm. Grønnsaker med dipp er jo godt, eller du kan lage smoothie av de fruktene du tåler. Samme gjelder lett-yoghurt med frukt, det er godt. Vet ikke hva du mener med godt? Er det søte ting, fete ting, salte?
Viviwoom Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 De fleste butikkene selger vel sukkerfritt godteri? Det gjør de iallefall her.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Hmm. Grønnsaker med dipp er jo godt, eller du kan lage smoothie av de fruktene du tåler. Samme gjelder lett-yoghurt med frukt, det er godt. Vet ikke hva du mener med godt? Er det søte ting, fete ting, salte? ← Søte ting gjerne. Har et veldig stort søt behov. Så trenger noe som kan døyve det...
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 HVa spiser du da a? ← Jeg spiser veldig lite. Drikker endel vann, ellers er jeg hekta på sjokolade kjeks. Men prøver å unngå sjokolade.
abelille Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Heistad sjokoladepudding (for diabetikere), Options kakao er greie alternativer når du er fysen på sjokolade. Hva med lacryl, läkero, dietorele?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #8 Skrevet 8. juli 2006 Frukt-te. Er så søt at man ikke trenger sukker i. Kan også lages som is-te. Vann med mynteblader, agurk, melon, el. i. Hjemmelaget saftis.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 Heistad sjokoladepudding (for diabetikere), Options kakao er greie alternativer når du er fysen på sjokolade. Hva med lacryl, läkero, dietorele? ← Hvor får man kjøpt den sjokoladepuddingen da??? Og Options kakao, Hvor får man tak i det?? Spiser litt på pastiller. Det hjelper litt..
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 10. juli 2006 #10 Skrevet 10. juli 2006 Frukt-te. Er så søt at man ikke trenger sukker i. Kan også lages som is-te. Vann med mynteblader, agurk, melon, el. i. Hjemmelaget saftis. ← Hvilket te merke med frukt er best da?? Hvilken smaker noe uten suketter?!?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå