Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mireya
Skrevet

Hvordan flørter du?

Hvordan flørter du uskyldig, og hvordan flørter du "med intensjoner"? Er det noen stor forskjell?

*flørteamatør som gjerne vil lære seg å flørte uskyldig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er seriøst ute av trening i flørtens kunst, så denne tråden må jeg abonnere på.

Gjest Gjest
Skrevet

Den beste måten å flørte uskyldig på er med et ekstra sekunds øyenkontakt, eller "tilfeldig" øyenkontakt på tvers av rommet, et lite smil i munnviken ekstra er flørtetriks som aldri slår feil.

Ellers vil jeg understreke at det ikke finnes regler for flørting og at man må gjøre sånn og slik og ikke gjøre sånn og slik. Den eneste regelen er at det ikke finnes oppskrifter og regler. Jeg har aldri noen gang fulgt flørteregler og vært relativt frempå en del ganger, men ingen av gutta har klaget for det:) Oppmerksomhet til den man vil flørte med er eneste trikset, litt ekstra oppmerksomhet, sette seg ved siden av "tilfeldig" høre en ekstra gang om man skal kjøpe med en øl eller lignende plukkes fort opp.

Skjønnheten med de uslyldige flørtemetoden med bare ltt ekstra oppmerksomhet er at det er lett å trekke seg fra dersom han ikke virker mottakelig eller om du ombestemmer deg, og ingen blir lei av litt ekstra oppmerksomhet selv om man ikke er interessert, det mottas bare med et smil og som et kompliment. Skikkelig råskjekking kan derimot oppfattes som slitsomt. Smil og vær deg selv og gjør det du finner naturlig i situasjonen er det eneste som fungerer, ikke overanstreng deg da blir det ofte litt pinlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...