Gjest Drømmemannen Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Nå fikk jo gutta si sitt om hvordan drømmekvinnen er. Hva med dere kvinner? Hvordan er idealmannen? Ta gjerne med et eksempel på en kjent person som er nært idealet.
Champagnepiken Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Han er selvstendig, humoristisk, har glimt i øyet, orden på økonomien og planer for livet sitt. Han er tøff nok til å sette meg på plass i en diskusjon, og myk nok til å kunne snakke om følelser, problemer og vanskelige ting. Han bryr seg om samfunnet som omgir ham - og så er han helst høyere enn meg (170 cm).
Diktern Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Drømmemannen er kommunist og samfunnsengasjert. Han er ærlig, pålitelig og stort sett en hyggelig person.
Gjest LilSweetie Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Han er intelligent og samfunnsengasjert. Har humor og selvironi. Flink til å snakke om det meste, og kan vise følelsene sine, at han er glad i meg. Han bryr seg om andre. Han er selvstendig og sterk. Han er positiv. Utseendemessig er han høy og er kraftig/har muskler.
Quirky Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Utseende: Over 175 cm høy, tynn (gjerne litt pinglete), mørkt hår. Indre Kvaliteter: Intellektuell, engasjert i noe bortsett fra seg selv og meg, opptatt av politikk (helst venstrevridd) og litteratur, har evne til å le av seg selv, er i stand til å utfordre meg (ikke redd for å si at jeg oppfører meg som en idiot om han synes jeg gjør det), har mål med livet, er moden, reflektert, ferdig med den verste festeperioden, men ikke spesielt opptatt av å etablere og formere seg. Bendik Wold er en god kandidat. Endret 30. juni 2006 av quirky
Gjest Mireya Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Han er den han utgir seg for å være, er snill, optimistisk og til å stole på. Resten tar man som det kommer...
Gjest Sativa Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Han er litt yngre enn meg, rocka, er snill, morsom, ærlig og kjekk. Og ikke minst, liker meg som jeg er. Utseendemessig så liker jeg de som ser litt frika ut, gjerne langt hår.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 Han kan gjerne se ut som Antonio Banderas... Han må være barsk, men også myk (bør ikke synes at han er myk). Vi bør ha samme humor og han må ha barnetekke, komme godt overens med barna mine... Han bør være litt handy og ordne opp
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #9 Skrevet 30. juni 2006 Utseende... Indre Kvaliteter... Hva med han pingla i SV? Audun Lysbakken?
Gjest d'Arc Skrevet 30. juni 2006 #10 Skrevet 30. juni 2006 Han er høyere enn meg, forholdsvis tynn (men med muskler), har nydelige øyne, litt rufsete hår. Han er åpen, morsom, snill, engasjert, litt romantisk, småklønete og han har verdens verste retningssans. Og han er min
Gjest LilSweetie Skrevet 30. juni 2006 #11 Skrevet 30. juni 2006 Bendik Wold er en god kandidat. ← og Bjørnar Moxnes
Maileen Skrevet 30. juni 2006 #12 Skrevet 30. juni 2006 Bjørnar Moxnes Han er kjekk! Drømmemannen min er den gamle Flynn i Home & Away. Han var vakker, snill, smart, omtenksom.. Og lignet litt på Heath Ledger... Hvor ble han av..?
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #13 Skrevet 30. juni 2006 Drømmemenn: Heikki Holmås Vebjørn Sand Bjørn Floberg Sven Nordin Staute norske karer, med sjarm, intellekt og ryggrad! Vestlandslefsa
Quirky Skrevet 30. juni 2006 #14 Skrevet 30. juni 2006 Hva med han pingla i SV? Audun Lysbakken? ← Han er søt. Men vet ikke om han er pinglete nok.
Quirky Skrevet 30. juni 2006 #15 Skrevet 30. juni 2006 og Bjørnar Moxnes ← Men de rød ungdom-folka blir hakket for venstrevridde for meg- iallefall de jeg har vært borti. Tror han passer bedre for Diktern. Men pen er han.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #16 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Drømmemannen er leken og morsom. Ingen sofasliter. Han har grei økonomi og liker å reise og se andre deler av verden, men reiser ikke for å ligge på stranda i en eller annen turistmaskin. Han leser bøker, han kan mye, men er ingen fagidiot. Han er tenkende, grublende, filosofisk og uten skylapper. Han er agnostiker som meg, passe politisk engasjert og bryr seg katta om fotball og annen tv-sport. Han har et liv utenom meg også, med egne venner og egne hobbyer og forventer ikke at jeg skal fungere som underholdning for at ikke han skal kjede seg. Han er kreativ, og flink med praktiske ting. Han har voksne barn og egen bolig så han ikke behøver å bo sammen med meg sånn med det første, før det føles naturlig. Han har gode sosiale antenner og er en person som de fleste liker sånn at han passer inn med min familie og mine venner. Utseendemessig stiller jeg ikke så mange krav, bare han ikke ser avskrekkende ut og er urenslig. Han må ikke være veldig overvektig for da blir jeg redd for at han skal dø... og det fikser jeg ikke. Men han må ikke være tynn heller - jeg får fullstendig avtenning av tynne mannelegger, det hjelper ikke hvor kjekk han ser ut ellers, er leggene tynne så.. blargh... Og han må jo være såpass at jeg ikke kjenner beina gjennom huden hans og ikke kan slå armene to ganger rundt ham. Sven Nordin ja... og Dennis Storhøi... det er gutter for meg. Ellers synes jeg Jon Michelet har en særdeles mandig utstråling, men er ikke helt sikker på om jeg liker personligheten hans. Og Johnny Depp, men det er mest fordi han er så vakker.. personligheten hans vet jeg nada om, annet enn at han er flink til å være privat. Endret 30. juni 2006 av mysan
Ciara Skrevet 30. juni 2006 #17 Skrevet 30. juni 2006 Han må være -intelligent og stimulerende å være sammen med -omsorgsfull og empatisk -generøs, da først og fremst når det gjelder å by på seg selv og hjelpe andre -humoristisk Utseendet er ikke så viktig, men det er et stort pluss om han er høy og normalbygd, dvs ikke for tynn og ikke feit.
Diktern Skrevet 30. juni 2006 #19 Skrevet 30. juni 2006 Men de rød ungdom-folka blir hakket for venstrevridde for meg- iallefall de jeg har vært borti. Tror han passer bedre for Diktern. Men pen er han. ← Nå ja...
Viviwoom Skrevet 30. juni 2006 #20 Skrevet 30. juni 2006 Drømmemannen har vel ikke noe bestemt utseende, tror jeg. Det må rett og slett være noen som jeg liker å være sammen med, som gir meg ordentlige sommerfugler i magen og får meg til å føle seg spesiell. Han skal jo ha noen felles interesser med meg, naturligvis, samtidig som han helst skal ha sine egne greier også. Også er det viktig at man kan le av de samme tingene. sosial intelligens må han jo ha, og helst litt vanlig intelligens også. Ellers liker jeg menn som er kreative. Og han skal helst være iallefall litt sporty, for jeg liker å røre på meg, og da er det forferdelig kjedelig å være sammen med en sofagris som bare vil se på tv og spise potetgull...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå