Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2002 #1 Skrevet 20. desember 2002 Hei hei, er det noen som kan anbefale frisør til brudefrisering i Trondheim? Har lest noen innlegg hvor frisøren sier ærlig hva som er bra av slør/oppsett/diadem osv, enkelte ganger lager de stæsj også har jeg lest her. Finnes det slike i Trondheim? Og hvem er veldig flink til å sette opp hår her? Tusen takk. VesleBråka (nå må jeg se og får logget inn snart..)
Unn_T Skrevet 20. desember 2002 #2 Skrevet 20. desember 2002 Jeg hadde Rubys som frisør, og jeg ble veldig fornøyd. Hun som ordnet håret mitt visste absolutt hva hun drev med, og hun var flink til å sminke også. I tillegg var hun veldig hyggelig og prøvde å gjøre stemningen så bra som mulig. Kan absolutt anbefale henne.
Unn_T Skrevet 20. desember 2002 #3 Skrevet 20. desember 2002 Jeg hadde Rubys som frisør, og jeg ble veldig fornøyd. Hun som ordnet håret mitt visste absolutt hva hun drev med, og hun var flink til å sminke også. I tillegg var hun veldig hyggelig og prøvde å gjøre stemningen så bra som mulig. Kan absolutt anbefale henne.
Gjest Atilla, ikke innlogget Skrevet 23. desember 2002 #4 Skrevet 23. desember 2002 Mod's, i Prinsenkrysset. Jeg leverte perler osv, etter prøvetime til frisøren. Måtte ta initiativ til dette selv, pluss at jeg var veldig bevisst på hvordan jeg ville ha det - og fikk det slik. Så hvis du skal ha hjelp av de til dette kan det være at du må spørre. Men de yter god service, er flinke til å sminke og frisere. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå