Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei

En jeg kjenner har nå flyttet ut ifra sin samboer forhold,dette forholdet har vart i mange år men har vært dødt lenge,de har vel forskjellig personkjemi også.

Det værste er at de har 2 barn sammen.

Denne som flyttet ut og jeg har vel det en kan si et godt øye til hverandre.

Vi er begge godtt over 35år slik at dette ikke er noe "ungdoms" greie.

Jeg har vært singel lenge og kan med hånden på hjerte si at slike føelser/tanker har jeg vel alldri hatt overfor en annen person,jeg har vel heller aldri sluppet noen inn på slik som det har blitt gjort her ved og fortelle om meg selv og mitt indre til noen annen person før.

Vi har ikke hatt noe seksuell omgang,jeg syntes det kansje ville ødelegge noe ved det jeg har av tanker for fremtiden,men bevares begjeret er der.

Hvordan vil dere som akkurat har brutt ut blitt "kurtisert" i en vanskelig tid?,mange års samboerskap selv om at det har vært dødt er også veldig vanskelig og takle,glemme ,den biten er jeg klar over.Jeg trenger litt hjelp her da jeg har ærlige hensikter på sikt med dette.

Takk for svar

Hilsen Gjest

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tror jeg ville satset på å bare la h*n vite at jeg var der for h*n. Gi h*n tid. Selv om forholdet var dødt er det nok tøft for alle sammen å ha tatt det endelige skrittet. Er begjæret der som du beskriver vil det nok skje noe av seg selv etterhvert. Men tror du fort kan skremme h*n hvis du kjører for hardt på med en gang...

Skrevet

Hei Gjest. :)

Hva med å glemme kurtiseringen og heller bare være der for henne den første tunge tiden? (For letthetsskyld skriver jeg bare henne).

Jeg har også nettopp brutt ut av et lignende forhold og kan ikke tenke meg å gå rett inn i ett nytt på en god stund. Kanskje hun også føler at hun må få hentet seg inn igjen før tanken på et nytt forhold er velkommen.

Du sier at hun også har et godt øye til deg, det er jo bra og da er det et håp om at det etterhvert kan bli dere to.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...