Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Jeg bor fortsatt hjemme hos foreldra, de er nå dratt på ferie. Aleinehjemme. Kjæresten min kommer til meg i kveld, men kunne ikke overnatte. Grunnen var måtte jobbe i butikken imorgen, åpner kl 10:00. Sist vi overnattet hos meg, stod vi opp ca kl 8:00...Det vel cirka en 20-30 minutter kjøring fra meg til jobben, cirka 5-7 minutter fra der kjæresten min bor. Er det ikke det samme om kjæresten sover hos meg eller hjemme hos seg selv da? Vil kanskje ikke sove over hos meg? eller? Forrige helg var jeg også hjemmealeine og da sov vi sammen her. Skulle ikke på jobb da, men måtte møte noen venner på formiddagen, derfor sto vi opp så tidlig som kl 8:00
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Synes faktisk at kjæresten din er den eneste som kan gi deg "riktig" svar på dette. Hva vi andre mener og synes er da helt uvesentlig. KOMMUNIKASJON!
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Kanskje han syns han sover bedre når han sover hjemme hos seg selv?
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Jeg hadde en kjæreste og senga er ikke større enn 120. Han lå urolig, så jeg valgte å sove hjemme en del ganger og spesielt når jeg skulle tidlig opp neste dag.
Gjest Piper Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Hvorfor må enkelte damer tolke menn så mye, i stedet for å bare høre på det de sier? Han sier han vil sove hjemme fordi han skal på jobb, da er det vel det han mener også. Er du usikker på om det er det han emner, bør du spørre han. For det er helt umulig for oss å vite hva han eventuelt måtte mene. Endret 30. juni 2006 av Piper
Gjest Catwoman Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Hvorfor må enkelte damer tolke menn så mye, i stedet for å bare høre på det de sier? Han sier han vil sove hjemme fordi han skal på jobb, da er det vel det han mener også. Er du usikker på om det er det han emner, bør du spørre han. For det er helt umulig for oss å vite hva han eventuelt måtte mene. ← Så enig.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #8 Skrevet 2. juli 2006 Dette er veldig individuelt. Folk er rare. Kjæresten min insisterer på å stå opp senest kl 5 når han begynner kl 7 på jobb og bruker 20-30minutter på turen. Men samtidig insisterte han på å sove sammen hver natt i en 70cm bred seng selv om jeg ligger å vrir meg om natta. *trekke å skuldrene* Søvn er veldig viktig for noen og hvis de velger å ville sove natten gjennom alene for å være opplagt til neste dag er vel det naturlig?
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #9 Skrevet 2. juli 2006 Han synes vel det blir litt stress da, siden han skal på jobb. Du bor en halvtime unna, han bor fem minutter unna... Altså greiere å sove hjemme. Kan ikke du overnatte der da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå