Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Meinar du desse som skimrar og er pulveriserte? Eg har to stk, gir fint skimmer, men brukar dei skjeldan fordi dei er litt vanskeleg å legge (godt mogleg det er kun eg som ikkje er heilt erfaren). Har ein i kvit/gull som er fin å legga over andre skyggar og gir eit fint fargespel.

Ja, det var de jeg mente ja! Dumt at de er litt vanskelige å legge, men sånn er det vel med de fleste øyenskygger i løs form. Dessverre... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ok! Sort rouge, hvem bruker det da? :)

Jeg tror ikke at det var ment som i "et sort/svart skjørt", men som i "en sort/type epler".

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror ikke at det var ment som i "et sort/svart skjørt", men som i "en sort/type epler".

Jepp, gikk litt fort i svingene...! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Det jeg synes er så bra med Make up store er navnene på produktene. Leste f.eks om ei som hadde kjøpt en grønnglittrende øyenskygge derifra, som het "Dramaqueen on the loose". :ler: Tror nesten jeg må skaffe meg den også...

Skrevet

har de ikke mange forskjellige merker på make up store? eller handler tråden om bare det merket?

hvis ikke, hvilken av merkene der er det som er gode?

Gjest gjesta
Skrevet (endret)
har de ikke mange forskjellige merker på make up store? eller handler tråden om bare det merket?

hvis ikke, hvilken av merkene der er det som er gode?

Make Up Store har kun merket Make Up Store.

Endret av ayrabeth
Skrevet

Tenker du kanskje på Visage make-up store? Der har de mange forskjellige merker; bla Monsoon og Nouba. På Make-up store har de som noen her nevnte kun eget merke.

Skrevet
Tenker du kanskje på Visage make-up store? Der har de mange forskjellige merker; bla Monsoon og Nouba. På Make-up store har de som noen her nevnte kun eget merke.

ja det var nok den jeg tenkte på.. trodde det var samme butikk.

er det to forskjellige butikker da?

• 3 uker senere...
Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg elsker lipglossen derfra den på sånn tube! :)

Knall god!, smaker så godt og sitter på leeeenge!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Er lipglossane i krukker gode? Eller tørkar dei ut leppene?

Gjest Deception
Skrevet
Er lipglossane i krukker gode? Eller tørkar dei ut leppene?

De er i hvertfall sinnssykt seige :sur:

Jeg kjøpte foundation derfra, men klarer ikke å bestemme meg hva jeg synes. Først syntes jeg den var så klissete, nå synes jeg den tørker før jeg får jevnet den ut. Og jeg synes også fargen er i lyseste laget (beige).

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med neglelakkene derfra, de er lette å legge, holder bra, og kommer i mange tøffe farger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...