Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I helgen skal jeg til Trondheim, og har da tenkt å dra innom Make Up Store som jeg har lest litt om her på forumet. I den anledning er jeg interessert i å vite hvilke produkter derfra som folk her inne synes er bra, og om det evt er noen produkter jeg bør styre unna. Mener å ha lest at glitter-eyelineren bl.a var vanskelig å legge jevnt. Så hvis det er noen her inne som har erfaring med produktene deres, del dem med meg! :-D

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Elsker den butikken. Den er nærmest å regne som en godtebutikk for oss voksne. Er veldig glad i øyenskyggene og kostene til merket. I tillegg så er jeg helt avhengig av den trefargede brynsskyggen deres.

Skrevet

Øyenskyggene er supre, masse lekre farger!

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for tipsene! :klappe: Andre her inne som har produkter fra make up store?

Skrevet

Har også ein god del produkt frå denne butikken. Stort sett fornøyd :)

Har augeskyggar, glitteraugeskygge i ein sylinderdings (ganske glitrete), lipgloss og ansiktsprodukt.

Kjempegøy å sjå på alt det kule dei har :)

Skrevet

har øyenskygge og glittereyeliner derfra - men det er jo så vanskelig å bestemme seg når en først står der! sååå mange farger å velge mellom.. endte opp med blågrønn øyenskygge etter anbefaling fra ekspeditrisen.. er super fornøyd med disse produktene, og vil gjerne teste ut flere ting herfra ja :)

Skrevet

Glemte å si at jeg er fornøyd med lipglossen deres også. Og de har en veldig fin og naturlig hverdagsmascara.

Gjest gjest1
Skrevet

Øyenskyggene er supre og neglelakkene derfra er også veldig gode. De har utrolig bra fargeutvalg og butikken er lekker og fristende. Flinke folk som jobber der også.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med produktene til make up store ;)

Men jeg kan si meg enig med den glitter eyelineren. Jeg har to stk som jeg nesten ikke har brukt pga de er litt klissete på øyelokkene, den sitter ikke pent og etter noe timer har den drysset nedover kinnene mine. :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for tips alle sammen! Da blir det iallefall øyenskygge®, lipgloss og så får jeg ligge langt unna glitter-eyelineren! :blunke:

Skrevet

Sniker meg inn i tråden med et spørsmpl, håper det er ok.

Gi de fargetips og råd i disse butikkene? Eller bør en vite hva en skal ha?

Har aldri handlet der, synes det ser litt "skremmende" ut.. :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet
Sniker meg inn i tråden med et spørsmpl, håper det er ok.

Gi de fargetips og råd i disse butikkene? Eller bør en vite hva en skal ha?

Har aldri handlet der, synes det ser litt "skremmende" ut.. :sjenert:

Jeg prøvde engang å kjøpe foundation der, men det gikk ikke! Hun som hjalp meg og prøvde den på meg insisterte på en som var ihvertfall 3 toner for mørk!!!! :overrasket: Jeg sa fra at den var alt for mørk, og fikk støtte fra den andre betjeningen. Uheldigvis klarte ikke hun heller å finne fondation til meg som ble riktig farge... De nektet også å gi meg prøver, så det ble ikke noe foundationkjøp der!

Men jeg har en løs mineralrouge som jeg har kjøpt der og sm jeg er veldig fornøyd med. Liker også kostene derfra godt, bedre enn de fra bodyshop faktisk.

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for tipsene!  :klappe: Andre her inne som har produkter fra make up store?

De har en god foundation som heter wonder foundation, med bittelitt skimmer i seg. Den er lett og ser naturlig ut, på tross av skimmeret. Det er den eneste foundationen derfra som jeg liker, jeg prøvde nemlig også 2 andre, og de var ikke noe tess.... Og så har de et kjempefint mineralbasert pudder med litt skimmer, som heter wonder powder. Det gir en veldig fin glød til huden, og blir mye brukt til bl.a brudesminke. Og så har de en highlighter som er fin å bruke på kinnbeina eller evt blande med foundation, den heter luminizer, og jeg har den i fargen beam.

Jeg har også et rouge derfra som heter peach, det gir fin farge, men blir fort oppbrukt. Jeg har også 4 øyenskygger fra make up store. De sitter bra, men ikke riktig like lenge som de andre øyenskyggene mine fra Chanel, Nouba og Mac. Men prisen er jo rimeligere så jeg hadde ikke forventet det heller! :ler:

På make up store betaler man ca 120-125 kr for 3,5 gram øyenskygge, mens man betaler ca 140 kr for 1,3 gram Mac-øyenskygge, så man får mer igjen for pengene på Make up store. De har også en veldig god øye-primer, jeg synes den er bedre enn den primeren fra Elizabeth Arden. Og så har de gode koster.

Gjest Gjest
Skrevet

Når vi nå først er inne på make up store; er det noen som har prøvd de små øyenskyggene derifra? (cybershadow) Jeg har bare prøvd de store (microshadow). Og har noen erfaring med de øyenskyggene i løs form? (eyedust)

:)

Skrevet
Når vi nå først er inne på make up store; er det noen som har prøvd de små øyenskyggene derifra? (cybershadow) Jeg har bare prøvd de store (microshadow). Og har noen erfaring med de øyenskyggene i løs form? (eyedust)

:)

Meinar du desse som skimrar og er pulveriserte? Eg har to stk, gir fint skimmer, men brukar dei skjeldan fordi dei er litt vanskeleg å legge (godt mogleg det er kun eg som ikkje er heilt erfaren). Har ein i kvit/gull som er fin å legga over andre skyggar og gir eit fint fargespel.

Skrevet
Jeg er veldig fornøyd med produktene til make up store ;)

Men jeg kan si meg enig med den glitter eyelineren. Jeg har to stk som jeg nesten ikke har brukt pga de er litt klissete på øyelokkene, den sitter ikke pent og etter noe timer har den drysset nedover kinnene mine.  :forvirret:

Jeg synes glitter-eyelineren er kjempebra! :)

Skrevet

Jeg har en kremrouge derfra med nydelig farge og konsistens. Er veldig fornøyd med denne.

Gjest Tanita
Skrevet
De har en god foundation som heter wonder foundation, med bittelitt skimmer i seg. Den er lett og ser naturlig ut, på tross av skimmeret. Det er den eneste foundationen derfra som jeg liker, jeg prøvde nemlig også 2 andre, og de var ikke noe tess.... Og så har de et kjempefint mineralbasert pudder med litt skimmer, som heter wonder powder. Det gir en veldig fin glød til huden, og blir mye brukt til bl.a brudesminke. Og så har de en highlighter som er fin å bruke på kinnbeina eller evt blande med foundation, den heter luminizer, og jeg har den i fargen beam.

Jeg har også et rouge derfra som heter peach, det gir fin farge, men blir fort oppbrukt. Jeg har også 4 øyenskygger fra make up store. De sitter bra, men ikke riktig like lenge som de andre øyenskyggene mine fra Chanel, Nouba og Mac. Men prisen er jo rimeligere så jeg hadde ikke forventet det heller!  :ler:

På make up store betaler man ca 120-125 kr for 3,5 gram øyenskygge, mens man betaler ca 140 kr for 1,3 gram Mac-øyenskygge, så man får mer igjen for pengene på Make up store. De har også en veldig god øye-primer, jeg synes den er bedre enn den primeren fra Elizabeth Arden. Og så har de gode koster.

Er det mineralmakeup??!?? Sikker?

Gjest Gjest
Skrevet
Er det mineralmakeup??!?? Sikker?

De har visst ett sort pudder som er mineralbasert, og et annet pudder som ikke er det. Sistenevnte er rimeligere. Tror det samme gjelder for rouge; at de har en sort rouge som er dyr, men mineralbasert, og en billigere variant som ikke er det. :)

Gjest Tanita
Skrevet

Ok! Sort rouge, hvem bruker det da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...