Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Switch
Skrevet

Har nettopp blitt singel, og skal flytte for meg selv..Jeg trenger en del greier, og aner ikke hva slikt koster og hva jeg bør kjøpe... Jeg trenger : vaskemaskin, kjøleskap, frys, komfyr, tv, DVD-spiller og oppvaskmaskin... Hmm, han hadde alt da jeg flyttet inn, så har ikke noe selv akurat :overrasket: !

Også må jeg ha ny seng og garderobeskap, da tror jeg at jeg har det.

Noen som har gjort noen gode kjøp de kan fortelle om? Vil gjerne ha OK kvalitet, men er ikke merke snobb, er heller ikke millionær så normale priser er fint ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn.no har mye brukt (noe er ikke brukt engang) til lave priser. kan finne noen goe kupp der! Ellers er det jo alltids IKEA... ;)

Gjest Switch
Skrevet

Hvordan er kvaliteten på hvitevarer på Ikea? Har en kompis som kjøpte kjøkken med hvitvarer der, og han var veldig misfornøyd, men kanskje han bare var uheldig?

Skrevet

Vi har hatt IKEA-hvitevarer (Whirpool) i 6 år nå. Har ikke hatt trøbbel med noe av det faktisk.

Men de er ikke fryktelig mye billigere enn elektro-kjedenes tilbud da.

Samme kvalitet og ofte samme vare på begge deler.

Ellers er det jo ofte salg i juli hos Expert, Elkjøp og de andre kjedene. Jeg ville ventet og sett om de hadde noen supertilbud på hvitevarer. Det har de som regel alltid under disse salgene.

Gjest Gjesta
Skrevet
Finn.no har mye brukt (noe er ikke brukt engang) til lave priser. kan finne noen goe kupp der! Ellers er det jo alltids IKEA... ;)

Ja, prøv å kjøp brukt. Garderobeskap og seng kan du få kjøpt til en god pris på IKEA.

Gjest Switch
Skrevet

ja, det er nok lurt å sjekke tilbudene. Hva tror dere jeg må ut med for de forskjellige sakene?

Skrevet

rimelige kontinentalsenger på bohus og skeidar, ville ikke kjøpt ikeaseng for disse har idiotiske mål som kun de fører.

150 kontinental på f.eks bohus kommer på 4000.

Gjest Gjest
Skrevet
rimelige kontinentalsenger på bohus og skeidar, ville ikke kjøpt ikeaseng for disse har idiotiske mål som kun de fører.

150 kontinental på f.eks bohus kommer på 4000.

Og så? Så lenge man er fornøyd med kvaliteten på de madrassene og sengene som selges på IKEA kan man jo like gjerne kjøpe alt der OG spare penger? Tviler på at de kommer til å gå konkurs og stenge sjappa noengang i all overskuelig framtid.

Gjest Gjest
Skrevet

Det som smulemor prøver å si er at om man kjøper senger og sengetøy på ikea så må man kjøpe laken og dynetrekk der også. Svenskene har andre størrelser på madrasser og laken enn hva vi har i Norge.. Men dersom man er innstillt på å ha alt fra IKEA er det jo greit.

Men sengetøy fra andre butikker passer ikke til IKEA sengen.

Skrevet

De har da normale sengestr der og. Og om sengen er 140 eller 160, så passer jo laken som og passer til 150 seng.

Vi har både ikea rammeseng og svane rammeseng her hjemme og vi er like fornøyd med begge deler.

Ikea er veldig billig og på finn kan du komme over billige hvitevarer som gjerne er brukt veldig kort tid.

Gjest bamsemums
Skrevet

Skal du ha alt av hvitevarer anbefaler jeg virkelig www.nyttellerbrukt.no de selger brukte hvitevarer og har mye bra. :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...