Spirito Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Jeg har kjøpt vindussettet til Jif og en tube nylonvask. Har lest bruksanvisningen, men det står ikke noe om dosering i forhold til vannmengde. Hvor mye nylonvask bruker dere til Jif-bøtta? *nylonvask-fersking*
forelzka Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Kan ikke svare på akkurat det, men kom på et godt tips jeg kan dele med KG's vindussvaskere Fyll en sprayflaske med vann. Ha i en dæsj (ca 2-3 ts) salmiakk og 3 dråper zalo. Dette sprayer du på vinduet. Børst over vinduet med en oppvaskkost og skrap av med nal. Vips!!! Ingen skjolder! Ingen striper! Speilblankt vindu!!! Etter at jeg fikk denne oppskriften på vindusvask, har jeg halvert tiden det tar å vaske vindu - og det enda jeg vasker dem oftere
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Jeg har kjøpt vindussettet til Jif og en tube nylonvask. Har lest bruksanvisningen, men det står ikke noe om dosering i forhold til vannmengde. Hvor mye nylonvask bruker dere til Jif-bøtta? *nylonvask-fersking* ← Hvorfor ikke kjøpe JIF sin vindusvask middel? Hadde du gjort det, så er doseringen 1 kork per bøtte.
Spirito Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2006 Hvorfor ikke kjøpe JIF sin vindusvask middel? Hadde du gjort det, så er doseringen 1 kork per bøtte. ← Jeg gidder ikke ha et vaskemiddel jeg bare kan bruke til vinduer. Nylonvask er supert til vinduer og kan brukes til masse annet også. Derfor.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Jeg gidder ikke ha et vaskemiddel jeg bare kan bruke til vinduer. Nylonvask er supert til vinduer og kan brukes til masse annet også. Derfor. ← Skjønner! Jeg hater nylonvasker. Måtte bruke det i hjemmehjelpstjenesten og det var det verste jeg viste.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Vi har brukt 1/2 - 1 ss nylonvask i en bøtte med vann. Kjempebra produkt forresten!
Spirito Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2006 Vi har brukt 1/2 - 1 ss nylonvask i en bøtte med vann. Kjempebra produkt forresten! ← Til ti liter? Eller til Jif-bøtta?
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 Til ti liter? Eller til Jif-bøtta? ← Sikkert til 10 liter. Var det jeg gjorde i hjemmehjelpstjenesten.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #10 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Jeg har kjøpt vindussettet til Jif og en tube nylonvask. Har lest bruksanvisningen, men det står ikke noe om dosering i forhold til vannmengde. Hvor mye nylonvask bruker dere til Jif-bøtta? *nylonvask-fersking* ← Jeg pusset vinduer med det settet i forrige uke, og med nylonvask. Mamma sa jeg skulle ta to-tre cm. gusje fra den tuben oppi vannet (vann til den streken oppi den firkantede bøtten), og så piske det litt rundt med hånden. Vinduene mine ble veldig pene Endret 2. juli 2006 av Frysepulver
Gjest Gjest_Greta_* Skrevet 22. september 2007 #11 Skrevet 22. september 2007 Jeg har kjøpt vindussettet til Jif og en tube nylonvask. Har lest bruksanvisningen, men det står ikke noe om dosering i forhold til vannmengde. Hvor mye nylonvask bruker dere til Jif-bøtta? *nylonvask-fersking* Jeg bruker ca 1 ss. til 10 litersbøtte. Istedetfor å piske opp skummet gjør jeg det enklest: Nylonvask først i bøtten deretter setter jeg på dusjen på full guffe til jeg ser alt er løst opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå