kristine78 Skrevet 20. desember 2002 #1 Skrevet 20. desember 2002 Hei. Jeg lurer på om jeg er gravid. Jeg har uregelmessige menstruasjoner, men ifølge den korteste syklusen skulle jeg hatt mens på mandag for fem dager siden og i følge den lengste om tre dager. Før mens får jeg som regel vondt i brystene og magen en uke i forveien, så skulle kjent det nå. Jeg har også mange andre symptomer på grav., jeg har kastet opp et par ganger, har vært svimmel hele den siste uka, litt stikkinger i magen, ikke PMS-vondt. Jeg har testet i dag og det var negativt. Hvor lenge etter forventet mens kan man teste negativt og likevel være gravid? Herregud, litt rotete innlegg, håper dere skjønner hva jeg mener.... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2002 #2 Skrevet 20. desember 2002 Hei. Jeg testet 3 dager etter forventet mens å testen ble negativ. Testet så 2 dager senere å testen ble positiv Så vent et par dager så kan du ta en ny test. Lykke til.
Ann Forup Skrevet 20. desember 2002 #3 Skrevet 20. desember 2002 uf da, jeg har også altid haft ureglsmessige mens og da jeg blev gravid første gang da tog det næsten 16 uger før den ville vise positiv jeg havede alle symtomer opkastning, svimmel. træt, ømmebryster mm men testen viste negativ hele tiden, selv min læge kunne mærke fosteret, så bare vent et par dage til og ta en ny prøve og se hvilket svar du får, ikke alle kvinder udskiller gravidites hormonet i så stor mengde at det vises på en test med en gang, men vi er få heldigvis... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå