Vela Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 God helg alle sammen! Hva skal dere denne helga? Jeg skal bare nyte sommerværet og slappe helt av! drar på ferie neste torsdag
Arkana Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Vi skal titte på fliser til kjøkkenet, og ellers grille og kose oss i det fine været. God helg til deg også!
Velvet Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Jeg skal slappe av, dra på fest og sove. Det er mine planer for helgen. God helg.
Gjest uri Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Skal til frisøren i morgen tidlig, og fest om kvelden. På søndag drar vi på ferie :-D En uke i Telemark, med masse fint vær, og mye mygg God helg! Endret 30. juni 2006 av uri
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Jeg skal spise potetgull, drikke øl og mekke anlegg i bilen. *matchosmiley* Nei, jeg er ikke traktorlesbe!!
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Jeg skal på vorspiel til noen ukjente skumle folk i dag. Neida, ikke så gale. Ellers holder jeg må å sovne og bare tanken på å gå i dusjen, shave meg all over og sminke meg, det frister virkelig ikke!!! Ellers så blir det bytur i morgen også
wind-up bird Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Den mest spennende planen er i grunnen allerede unnagjort. Familen har vært samlet på første gang på lenge, og vi har kost oss i solen med hummer og annen deilig sjømat + tilbehør.
Gjest Hufsa Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 I morgen blir det badetur med jentene våre. Da tar vi med mat og drikke for hele dagen. Søndag skal min samboer spille paintball, og jeg drar på tur med jentene igjen.
Viviwoom Skrevet 30. juni 2006 #9 Skrevet 30. juni 2006 Jeg skal klippe plenen også får jeg besøk. Blir vel grilling. Begynner nesten å bli litt lei av å grille, men pyttsann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå