Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg en smule forvirra her.... Jeg har regelmessig mens (+-max 2-3dager) Så jeg hadde tydelig el-slim for 13 dager siden men for to dager siden fikk jeg en liten blødning. Det har jeg kun hatt en gang før for mange år siden da jeg gikk på p-piller.

Jeg har ikke hatt de typiske menstegna mine men nå er jeg så forvirret at jeg ikke skjønner noe. Hvis jeg er gravid vet jeg det kan komme en liten blødning istedet for mens men pleier den å komme da jeg egentlig skulle hatt mens?? I såfall har den kommet 4 dager før hos meg.... Jeg som pleier å være så stabil.

Og når jeg har el-slim, er det akkurat da det er EL så jeg kan regne 14 dager fra den dagen? Tror det er det jeg har gjort før også og det har stemt men nå er jeg jo så forvirret at jeg ikke tenker normalt. :sjenert:

Kluet er også at vi hadde ubeskyttet sex en uke før jeg hadde da EL etter min beregning så jeg skjønner ikke at jeg kan være gravid heller.

Tenkte å ta en test på morgenurinen i morgen siden jeg egentlig skulle hatt mensen da....

Vet ikke helt hva jeg spør om, innlegget er vel like forvirret som jeg er tror jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare litt spotting før mensen setter igang da?

Det har jeg hver måned, alt fra en dag opptil en uke :forvirret:

Jeg tror at når eggløsningsslimet gir seg, finner selve eggløsningen sted. Du kan lese mer om dette inne på pernille.info.

Håper jeg fikk svart på det du lurte på :)

Skrevet

Jo men spotting har jeg alltid dagen før jeg får mensen, og nå har den lille blødningen gitt seg, så jeg skjønner jo ikke noe.... Kluet er at jeg pleier å være så regelmessig. Er nok derfor jeg ikke skjønner noe, men jeg får vente et par dager og se...

Skrevet

Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente.

Selv om man er regelmessig så kan det jo hende at det forandrer seg en måned uten at det trenger å bety noe spesielt.

Men det kan jo være at du er gravid også da.

Skrevet

Ja vi får se, det var nemlig ikke helt planlagt, men i det store og hele gjør det ingen ting. Takk for svar Yamaha :)

Skrevet

Spennende! :hoppe:

Lykke til! :)

Skrevet

må jeg teste på morgenurin??? Vet ikke om jeg greier å vente....

Skrevet

Hvis du skal teste før du forventer mensen bør du bruke morgenurin, men hvis det er etter IKM så skal det ikke ha så stor betydning. Viktig at man ikke har vært på do noen timer før, og ikke drukket for mye (skal ikke tynne ut urinen).

Lykke til med testing :)

Gjest Godjenta79
Skrevet

Jeg hadde testet uansett jeg, morgenurin eller ikke :ler: Tror også det er slik at det først er nå El slim gir seg at EL faktisk finner sted.

Uansett - lykke til :klem:

Skrevet

Man kan ha eggløsningsslim i noen dager før selve eggløsningen, så det er ikke nødvendigvis den dagen du hadde eggløsning nei.

Lykke til! :)

Skrevet

:ler: jeg må bare le. Har graviditetstesten i hånda og springer på do etter å ha kommet hjem fra butikken og der var tante rød gitt.... :ler:

Men da blir den fin å ha om et par måneder for da starter vi for alvor!

Sees!

Skrevet

Du er nok ikke den første som har opplevd det nei :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...