Gjest synseren Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Nå har jeg smykkene liggende i skuffen. Det begynner å bli noen smykker etterhvert derfor er det vanskelig å få oversikten over hva jeg har. Tenker på et stativ hvor smykkene henger. Er det noen som vet om ett slikt?
Vela Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Vet de hadde det på Mique (?) i Oslo når jeg bodde der
Gjest synseren Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Smykketre? ← Ikke dumt det der. Takk for tips! Tar gjerne imot flere tips.
Champagnepiken Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Jeg har halskjeder hengende på sugekopp-knagger på veggen, det er oversiktlig og fint. Men jeg leter fortsatt etter en god patent for å oppbevare ørepynt - gode tips mottas med takk!
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Jeg har satt frostfolie i vinduet på badet. Deretter har jeg satt tynne lektere (trepinner) i vinduet. På lekterne henger jeg alt av smykker og øredobber. For å feste øredobbene, har jeg brukt s-kroker fra ikea og nøkelringer. Dette er både dekorativt og praktisk!
Rioja Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 En sånn kasse fra f.eks. Claes Olsson som brukes til oppbevaring av skruer funker bra!
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 Jeg har øredobber med kroker festet på noen gamle stilige vinglass.. ellers trenger jeg hjelp til å plassere resten av smykkene jeg og..Vil gjerne se de.
Gjest synseren Skrevet 30. juni 2006 #9 Skrevet 30. juni 2006 Se her er det mange kreative forslag. Tar gjerne imot flere .
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #10 Skrevet 30. juni 2006 Øredobber som ikke har "oppheng" men bare stikker på, kan man jo ha i en såpekopp med sugepropp som kan henge på veggen.
Mini_me Skrevet 3. juli 2006 #11 Skrevet 3. juli 2006 Mine smykker ligger i små plast bokser i en skuff i kommoden min.. Jeg så en smart løsning i et blad engang. Kle en gammeldags korktavle med et fint stoff og bruk knappenåler til å feste smykkene til tavlen. Det blir vel omtrent noe sånt som de som selger smykker på gaten bruker....
Gjest Tanita Skrevet 5. juli 2006 #12 Skrevet 5. juli 2006 Mine smykker ligger i små plast bokser i en skuff i kommoden min.. Jeg så en smart løsning i et blad engang. Kle en gammeldags korktavle med et fint stoff og bruk knappenåler til å feste smykkene til tavlen. Det blir vel omtrent noe sånt som de som selger smykker på gaten bruker.... ← Akkurat det tenkte jeg også på. Kle en korktavle i f eks svart fløyel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå