Gå til innhold

Smykkestativ

Anbefalte innlegg

Gjest synseren
Skrevet

Nå har jeg smykkene liggende i skuffen. Det begynner å bli noen smykker etterhvert derfor er det vanskelig å få oversikten over hva jeg har. Tenker på et stativ hvor smykkene henger. Er det noen som vet om ett slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet de hadde det på Mique (?) i Oslo når jeg bodde der :)

Skrevet

Jeg har halskjeder hengende på sugekopp-knagger på veggen, det er oversiktlig og fint. Men jeg leter fortsatt etter en god patent for å oppbevare ørepynt - gode tips mottas med takk!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har satt frostfolie i vinduet på badet. Deretter har jeg satt tynne lektere (trepinner) i vinduet. På lekterne henger jeg alt av smykker og øredobber. For å feste øredobbene, har jeg brukt s-kroker fra ikea og nøkelringer.

Dette er både dekorativt og praktisk!

Skrevet

En sånn kasse fra f.eks. Claes Olsson som brukes til oppbevaring av skruer funker bra! :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har øredobber med kroker festet på noen gamle stilige vinglass.. ellers trenger jeg hjelp til å plassere resten av smykkene jeg og..Vil gjerne se de.

Gjest synseren
Skrevet

Se her er det mange kreative forslag. Tar gjerne imot flere :).

Gjest Gjest
Skrevet

Øredobber som ikke har "oppheng" men bare stikker på, kan man jo ha i en såpekopp med sugepropp som kan henge på veggen.

Skrevet

Mine smykker ligger i små plast bokser i en skuff i kommoden min..

Jeg så en smart løsning i et blad engang. Kle en gammeldags korktavle med et fint stoff og bruk knappenåler til å feste smykkene til tavlen. Det blir vel omtrent noe sånt som de som selger smykker på gaten bruker....

Gjest Tanita
Skrevet
Mine smykker ligger i små plast bokser i en skuff i kommoden min..

Jeg så en smart løsning i et blad engang. Kle en gammeldags korktavle med et fint stoff og bruk knappenåler til å feste smykkene til tavlen. Det blir vel omtrent noe sånt som de som selger smykker på gaten bruker....

Akkurat det tenkte jeg også på. Kle en korktavle i f eks svart fløyel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...