Gå til innhold

pannelugg

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

heisann!

er litt i villrede her når det gjelder frisyrer.. har lenge lurt på å klippe meg pannelugg, da jeg har sett tilbake på barndomsbilder og funnet ut at dette kanskje kunne passet. men.. er dette helt ut? pannelugg lissom? vil ha en som går litt ned mot øyenbrynene, ikke en sånn helt pinnkort en. men kanskje asymmetrisk? jeg har blondt, skulderlangt hår, litt oppklippet bak og på sidene..

mvh, kine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må også si at det kommer helt an på......noen kler pannelugg og andre ikke.

Jeg har alltid pannelugg..synes ikke jeg kler noe annet....

Skulle faktisk ønske jeg kunne variere....

Jeg stoler forresten sjelden på frisørene...har som regel bestemt meg på forhånd......hvordan jeg skal ha håret....men jeg har alltid vært kresen på frisører da..... :-? Synes de gjør så mye merkelig hvis de får frie tøyler.... :-? :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du burte høre på deg selv jeg. Ikke stole for mye på frisøren. Hvis du ikke går til en fast frisør da, for da kjenner hun deg godt nok til å bedømme deg. Selv har jeg høy panne og har fått høre at jeg burte dekke den til. Enda jeg kler best lang pannelugg. En annen ting du burte tenke på er at om du sliter med kviser er det ikke lurt med kort pannelugg. Da får ikke huden puste og kvisene kommer lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...