Gå til innhold

det er akkurat som om babyen sover

Anbefalte innlegg

Gjest motorrypa
Skrevet

det er fire dager siden jeg fikk sovepiller hos legen min.

det er det mildeste av det mildeste innsovningspillene som finnes

sa nu ihvertfall legen min.

men det virker som om babyen sover hele dagen nå de siste fire dagene. det er langt fra så mye liv som det bruker å være til vanlig.

er frykterlig trøtt jeg åsså.

hele dagen. å sånn har det vært de siste dagene. så jeg antar at siden jeg er sååå trøtt hele tida. så er sikkert babyen min det åsså.

nå er det bare fem uker igjen.

å jeg gleder meg til å få lillingen ut. det er fryktelig ubehagelig å være gravid nå.

hodet til lillingen har festet seg laaangt ned i bekkenet. å det er akkurat som om ungen ligger i spakat inne i bekkenet mitt :ler::sjarmor::hoho:

å magen er snart helt nede på knærne.

alle kommenterer at magen min siger bare mere å mere ned. tar det som et godt tegn. å håper at lillingen er ute om to tre uker bare.

Videoannonse
Annonse
Gjest *Perser*
Skrevet

Det høres ut som slik jeg hadde med lille jenta mi! Jeg fikk henne 3uker før tiden og Gud så glad jeg var for det :)

Så det er ikke lenge igjen nå, forstår godt at de siste ukene kan være slitsomme men nyt stillheten så lenge det varer nå :ler: Og prøv å sove litt på dagen hvis du ikke får til å sove på kvelden.... sett på noe musikk og bade litt det pleier å hjelpe litt...

Kos deg de siste ukene med babyen i magen :P

Skrevet

å motorrypa jeg forstår dig så godt, jeg skal på sia på mandag så får vi se om lægerne derinde bestemmer sig for at forløse knotten ud eller om han skal blive, på en måde så ønsker jeg entlig at de ville tage ham ud så det er overstået er også godt træt nu, vil bare ha lille vidundert ud så vi alle kan nyden ham, min mave har også siget ned en masse så nu er det så ubehageligt at sidde for længe suk :D at jeg har været igennem dette 3 gang før jeg berundre mig selv :hoho:

stadig lykke til måske vi er heldige at få vores små engler ud før nytår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...