Gå til innhold

Deling?

Gjest Gjest_pija_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

ja,for han mente det at jeg skal føle meg bedre enn henne hvis han puler henne i noen sekunder,men ingen bytte av kroppsvæske sa han.. Hmm... forstår meg ikke helt på mannfolk...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet
ja,for han mente det at jeg skal føle meg bedre enn henne hvis han puler henne i noen sekunder,men ingen bytte av kroppsvæske sa han.. Hmm... forstår meg ikke helt på mannfolk...

Ja, det virket jo logisk! :ironi:

Forstår deg ikke på mannfolk sier du.. Vel, dette er ikke helt normalt, det kan jeg love deg!

Gjest Gjest_pija_*
Skrevet

Det e jo dt æ ikke vet før det e gjennomført... og må ha gode nåk argumenter av han først...

Gjest d'Arc
Skrevet

Han er ikke normal, når han prøver å presse deg med på sånne ting.

Og nå må du huske det, at for HAN har dere et åpent forhold. Det vil si at han gjør som han vil, og at han ikke respekterer deg.

Skrevet

Det virker som om du ikke har lyst men at han maser.. Det er i så fall fryktelig dumt å la seg overtale bare fordi han maser nok (og finner på nok "dumme" argumenter). Hvis du ikke vil, så ikke la deg overtale heller!

Gjest Gjest_pija_*
Skrevet

Ja,du har vell kanskje rett der.. Han ble med når jeg ville kunn ha jentekos, kanskje han forlanger dette tilbake? hmm.. vet ikke.. vet hvertfall det at jeg er ikke villig til å sette forholdet på spill bare pga dette, vil han så inderlig ha andre er han ikke den rette for meg.. men skal jo selvfølgelig vurdere for og i mot..

Skrevet

Det er bare du som kan ta avgjørelsen om hva som er riktig.

Men, er det slik at du egentlig ikke vil, og han ikke respekterer det, så er han kanskje ikke noe å satse på.

Syns ikke han har rett til å kreve noe tilbake fordi han har vært med på å la deg ha jente. Særlig har han ikke noe rett til å komme etterpå og si "jammen du fikk lov til sånn, da vil jeg gjøre sånn". Man må akseptere parteren sine grenser uansett hvor de går.

Gjest Piper
Skrevet

Om TS leser sitt eget en gang til, vil dukanskje forstå det en god del prøver å forklare. Nemlig at du virker litt naiv, om du går med på noe slikt. For han rett og slett manipluerer deg til tusen.

Skal man ha med en annen person i forholdet, skal det være fordi dere har et trygdt og godt forhold fra før av. Ikke fordi han skal vise deg at du er bedre, for det kan han umulig vite før han faktisk har k**** den andre personen. Og hvordan kan en finne ut om en annen er god eller ikke etter noen sekunder k*****?

Hvordan kan du vurdere å gifte deg med en person, som mer eller mindre krever sex med en annen før han vil giftse seg med deg? Er det bare han i det forholdet, og har du minst mulig du skulle sagt?

Uansett ville jeg ikke godt med på noe slikt, med de ultimatumene som blir lagt frem. Blir rett og slett manipulering i mine øyne. Og et forhold der man må maniplulere for å få viljen sin igjennom, er dømt til å misslykkes.

Skrevet (endret)
For han mener at jeg kan kose meg med henne først,så hun med meg mens han ser på,og dette har vi pratet om en stund, men ikke det at han skal delta.. Har pratet litt med han om det i natt,og da sa han det at han skal kunn pule henne i noen sekunder,bare for å få meg til å føle at jeg er bedre.. den andre jenta skal vi finne i fellesskap:) sa å i fra hvordan jeg kanskje kan bli etter dette møtet, og han sier at dette er kunn for å få det sikkert i framtiden og at vi kan bygge ny historie i lag pga fortiden til begge to...

Men hva mener du om det han sier? Tror du feks på han når han sier at dere vil "få det sikkert i fremtiden"?

Det virker som at han har så lyst å prøve dette at han sier hva som helst for å få deg med.

Bygge ny historie sammen pga fortiden deres? Tull og mannskit! Det kan dere gjøre uten 3kant. Tro meg.

Endret av Velvet
Skrevet (endret)

Mener han at du er sjalu og vil bli mindre sjalu hvis du ser ham pule en annen kvinne og etterpå forteller deg at du er myyyye bedre i sengen?

Blir det ikke hellere til at du så vil gå og lure på om du virkelig er bedre og om han lyger hvis han sier det motsatte.

...Og holder det med 1 trekant for ham eller vil det bli flere?

Hvorfor ikke ha trekant med en annen mann?

Endret av Trille
Skrevet
Om TS leser sitt eget en gang til, vil dukanskje forstå det en god del prøver å forklare. Nemlig at du virker litt naiv, om du går med på noe slikt. For han rett og slett manipluerer deg til tusen.

Skal man ha med en annen person i forholdet, skal det være fordi dere har et trygdt og godt forhold fra før av. Ikke fordi han skal vise deg at du er bedre, for det kan han umulig vite før han faktisk har k**** den andre personen. Og hvordan kan en finne ut om en annen er god eller ikke etter noen sekunder k*****?

Hvordan kan du vurdere å gifte deg med en person, som mer eller mindre krever sex med en annen før han vil giftse seg med deg? Er det bare han i det forholdet, og har du minst mulig du skulle sagt?

Uansett ville jeg ikke godt med på noe slikt, med de ultimatumene som blir lagt frem. Blir rett og slett manipulering i mine øyne. Og et forhold der man må maniplulere for å få viljen sin igjennom, er dømt til å misslykkes.

:enig_anim:

Gjest Gjest
Skrevet

Leser du i det hele tatt hva folk svarer her inne? Du virker ikke akkurat afisert av det her i det hele tatt...!

Gjest Gjest
Skrevet

Også har du smilefjes i teksten din og????

Du er fryktelig naiv hvis du lar deg lure av han fyren der.

Han høres ut som en manipulerende drittsekk.

Minner meg forresten om fyr jeg kjenner. Jarle. Han kom med noe sånt sludder til meg en gang også.

Men det kan vel ikke være han??

Gjest Gjest
Skrevet
Skal man ha med en annen person i forholdet, skal det være fordi dere har et trygdt og godt forhold fra før av.

:enig::klappe:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt trekant med et par jeg kjente godt. Det er slutt mellom dem nå, men jeg og hun er heldigvis ennå venninner. Han vartet oss opp med vin og god nattmat så ingen var edru og ingen av oss var lesber. Under akten merket jeg at hun ikke egentlig var med på det. Hun var ikke interessert i jentekos.

Først lå han med henne en kort stund mens han kjælte med meg, og etterpå lå han med meg. Det gikk for han da han lå med meg, mens hun lå naken ved siden av.

Hun sa etterpå at han likevel kom til å være utro, så da kunne hun like godt velge hvem han skulle ha sex med. Han brukte å være utro og hun visste det. Naivt av henne, men hun følte sikkert at hun hadde en slags kontroll når hun fikk bestemme litt. Det hjalp i alle fall ikke med trekant. Han fortsatte med utroskapen og til slutt fant han seg en annen dame som var yngre. Jeg føler ikke at jeg ble brukt for jeg var med på det frivillig, men jeg tror ikke en trekant kan løse noen problemer hvis ikke alle parter er enige og har glede av det. Og uansett om alle er enige så kan man aldri vite hva man føler etterpå.

Jeg tror ikke hun var enig, men at det var hennes måte å vise at hun hadde en viss kontroll og ikke lot seg bruke av han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...